Technologie » Telekomunikacja
Netia w finale Polish National Sales Awards
Zobacz więcej zdjęć » |
"W poszukiwaniu nowych rozwiązań w sprzedaży staramy się czerpać z doświadczeń różnych branż i odnosić je do struktury Netii.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas konkursu, jako innowacja zaprezentowany został m.in. nasz system podziału sprzedawców na „łowców", odpowiedzialnych za pozyskanie klientów i „farmerów", który następnie opiekują się klientami" - powiedział Michał Ciemiński. „Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie potwierdza, że nasz zespół obrał dobry kierunek."
Polish National Sales Awards to ponadbranżowy konkurs dla sprzedawców w Polsce. Jego misją jest wspieranie i motywowanie działów sprzedaży oraz nagradzanie największych krajowych osiągnięć w tej dziedzinie. W tegorocznej, pierwszej edycji, uczestnicy ubiegali się o zwycięstwo w 10 kategoriach.
2 czerwca br. spośród nadesłanych zgłoszeń została wyłoniona lista finalistów. Po zakończeniu etapu indywidualnych prezentacji, 19 czerwca br. ogłoszono listę laureatów, podczas gali w Hotelu Hilton w Warszawie.
Uzasadniając wyróżnienie dla Michała Ciemińskiego, organizatorzy docenili nowatorskie przeniesienie podziału zespołów sprzedażowych na specjalistów od pozyskiwania nowych klientów i opiekunów klientów do branży telekomunikacyjnej. Uznanie zdobyła również towarzysząca rozwiązaniu wewnętrzna nomenklatura Netii - podział na „łowców" i „farmerów", wyposażonych w „dzidy", „łuki" oraz „pługi" i „lemiesze".
Netia jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)