Firma » Reklama
Newsletter - skuteczne narzędzie sprzedażowe
W każdym przedsiębiorstwie kluczowe znaczenie ma przede wszystkim sprzedaż. Bez niej nie może być bowiem mowy o zyskach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dzisiaj, w dobie internetu i ogromnej konkurencji niemal na każdym polu, koniecznością jest znalezienie i umiejętne wykorzystanie efektywnych narzędzi, które pozwalają właśnie na zwiększenie sprzedaży. Jednym z nich jest skuteczny newsletter. Dobrze wykorzystany może być bardzo skuteczny podczas budowania relacji z klientami. Z czego to wynika?
Szansa na to, że klient dokona zakupu podczas pierwszego kontaktu z daną firmą jest bardzo niska. Pozyskanie adresów email od osób, które nie zdecydowały się jeszcze na zakup to szansa na wysyłanie im regularnych newsletterów, a tym samym pozostawanie w ciągłym kontakcie. Często skutkuje to finalnie przeprowadzeniem transakcji. Newsletter sprawdza się także w przypadku stałych klientów, gdyż to prosty i szybki sposób na przedstawienie im nowej oferty.
Klasyczny newsletter składa się z bazy adresów oraz kampanii, która zawiera wiadomości wysyłane do klientów w różnych odstępach czasu. Taki sposób komunikacji jest zwykle podstawą do budowania relacji długoterminowej. Składają się na nią przede wszystkim informacje branżowe czy linki do ciekawych artykułów. Poprzez dobrze przemyślaną sekwencję wiadomości można przedstawić subskrybentom daną firmę. To jednak dopiero początek. Poprzez odpowiedni system analityczny można bowiem obserwować zachowania odbiorców zbierając w ten sposób cenne dane na ich temat. Sprawdzić można kto odczytał wiadomość czy dokonał zakupu. W przypadku osób, które są blisko dokonania zakupu można wysyłać im wiadomości sprzedażowe. Coraz częściej są rozwiązania automatyczne, które ułatwiają wysyłanie newsletterów.
Wielu osobom newsletter kojarzy się wciąż ze spamem, ale może być bardzo skutecznym narzędziem sprzedażowym. Nie zdeklasowały go nawet bardzo popularne w ostatnim czasie social media. Budowanie relacji długoterminowych z klientami jest bowiem nie do przecenienia i wciąż przynosi ogromne zyski.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Mypleasure
|
Komentarze (0)