Firma » Reklama
Newslettery wzbogacają ofertę sprzedażową portalu Gazeta.pl
Zobacz więcej zdjęć » |
W ofercie znalazły się 2 formy reklamy graficznej: billboard (750x100 pikseli) oraz śródtekst (300x250 i 300x125 pikseli), publikowane w bezpośrednim sąsiedztwie treści redakcyjnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obecnie newslettery wydawcy docierają cyklicznie do prawie 800.000 użytkowników, którzy otrzymują informacje na interesujący ich temat.
- Reklama w newsletterach to skuteczny sposób dotarcia z przekazem reklamowym bezpośrednio do osób, które są szczególnie zainteresowane naszymi treściami. Czytelnicy newsletterów to „crem de la creme" - najbardziej lojalni z naszych użytkowników - uważa Michał Kreczmar dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing Gazeta.pl.
Reklamodawcy mogą zamieścić swoją reklamę w jednym z cyklicznie wysyłanych newsletterów zawierającym najważniejsze informacje z wybranego serwisu np. Wyborcza.pl, Plotek.pl, Avanti. Mogą też skorzystać z przygotowanych pakietów tematycznych takich jak Biznes, Rozrywka, Edukacja i Praca lub Wiadomości, grupujących newslettery z wybranych serwisów.
Newslettery zamawiane przez użytkowników na skrzynki e-mail to jeden z najdynamiczniej rozwijających się produktów portalu Gazeta.pl. W 2008 roku liczba odbiorców newsletterów zwiększyła się niemal pięciokrotnie.
Pełna lista newsletterów dostępna jest na stronie:
http://newslettery.gazeta.pl/newslettery/0,0.html
Cennik z ofertą newsletterową dostępny jest na stronie: http://serwisy.gazeta.pl/reklama/3481800,79047.html.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)