Firma » Biznes
Nie uczmy się na własnych błędach. – Korzystajmy z wiedzy profesjonalistów.
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Opiniami i oczekiwaniami wobec Studium podzielili się z nami także jego Słuchacze.
Call center jako miejsce pracy. Jak oceniają je młodzi ludzie, którzy znaleźli tam zatrudnienie? Czy to tylko chwilowe zajęcie, czy też wybór, z którym można wiązać swoją karierę? Na ten temat wypowiada się na łamach najnowszego wydania Biuletynu Diana Owsianko, starszy konsultant w TBOK ITCard - operatora sieci bankomatów Planet Cash.
W najnowszym numerze BOK publikujemy także kilka naszych spostrzeżeń na temat Customer Experience. - Czy to tylko modny trend? A może nie warto się nad tym w ogóle zastanawiać? - Może klient i tak się znajdzie...?
Biuletyny Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.:  519 07 00 03
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl 
Robert Waker 
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl  
www.facebook.com/BOK.customercare
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)