Firma » Reklama

NORD FORTJENE - 7% jak na lokacie

NORD FORTJENE - 7% jak na lokacie
Zobacz więcej zdjęć »
Bank DnB NORD Polska wprowadził do oferty polisę lokacyjną NORD FORTJENE, przygotowaną we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali. Zysk z inwestycji odpowiada lokacie bankowej oprocentowanej 7% w skali roku.

Nowy produkt wspierany jest przez intensywną kampanię reklamową.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zysk bez podatku

Polisa Lokacyjna NORD FORTJENE („fortjene" to po norwesku „zasługiwać") łączy cechy lokaty bankowej i ubezpieczenia. Zapewnia 100% ochronę kapitału, ubezpieczenie na życie i gwarantowaną wypłatę zysku w wysokości 5,67% na koniec okresu ubezpieczenia - bez konieczności płacenia podatku od zysków kapitałowych, co jest odpowiednikiem lokaty o oprocentowaniu 7% w skali roku.

W warunkach spadających stóp procentowych coraz trudniej o wysokie oprocentowanie na klasycznych lokatach bankowych. Dlatego chcieliśmy zaproponować klientom produkt, który łączy cechy lokaty i ubezpieczenia na życie, dając zysk z inwestycji niejednokrotnie wyższy niż na lokacie. Dodatkowo - forma polisy ubezpieczeniowej daje klientowi pewność, że w przypadku jego śmierci spadkobierca nie zapłaci podatku od spadku. Takiej możliwości nie dają zwykłe lokaty bankowe, powiedział Bartosz Chytła, członek zarządu Banku DnB NORD, odpowiadający za bankowość detaliczną.

Dla kogo?

Polisa lokacyjna NORD FORTJENE polecana jest osobom, które szukają sposobu ulokowania pieniędzy na co najmniej pół roku, klienci mają bowiem do wyboru dwa okresy ubezpieczenia: sześć i dwanaście miesięcy. Istnieje także możliwość automatycznego wznowienia polisy na kolejny okres po zakończeniu umowy - bez konieczności wizyty w oddziale banku. Minimalna wartość inwestycji w NORD FORTJENE to 5 tys. zł. Polisa lokacyjna NORD FORTJENE dostępna jest we wszystkich oddziałach Banku DnB NORD, ochronę ubezpieczeniową zapewnia TU Generali.

Innowacyjna, „norweska" kampania reklamowa

Wprowadzenie na rynek Polisolokaty NORD FORTJENE wspierane jest intensywną kampanią reklamową, której główny przekaz opiera się na „norweskości" - rozumianej jako swoiste „dziedzictwo" Banku DnB NORD. Norwegia i wszystko co z nią związane budzi bowiem w Polsce pozytywne konotacje. Norwegia to kraj stabilny, zamożny i bezpieczny - co ma istotne znaczenie zwłaszcza dzisiaj, w dobie globalnego kryzysu gospodarczego. Dlatego wszystkie elementy kampanii - począwszy od nazwy produktu („fortjene" to po norwesku „zasługiwać"), poprzez warstwę kreatywną - w kampanii będą pokazani ludzie odgrywający scenki prezentujące „norweskość" i pewne pozytywne cechy typowe dla Norwegów, skończywszy na specjalnym konkursie dla klientów, będą wykorzystywać szeroko pojęte elementy norweskości. Bank DnB NORD Polska, dzięki norweskim korzeniom Grupy DnB NORD, ma możliwość czerpania z tych wartości.

Interaktywne formy internetowe

Kampania będzie miała charakter wizerunkowo - sprzedażowy, a komunikacja reklamowa będzie oparta głownie o Internet. Reklamy banku będzie można zobaczyć na najważniejszych polskich portalach takich jak: onet.pl; wp.pl; gazeta.pl czy interia.pl. Ponadto - na wielu innych stronach o charakterze ekonomiczno-biznesowym (np. Bankier.pl, Money.pl, Rzeczpospolita.pl); społecznościowym (nasza-klasa.pl) i wielu innych, a także w wyszukiwarce Google. Nie będą to jednak wyłącznie tradycyjne formaty reklam internetowych, które często bywają dla internautów irytujące. Kampania będzie miała charakter innowacyjny, wykorzystane w niej zostaną nowoczesne, intrygujące i interaktywne formy, gdzie podstawą będą specjalne filmy internetowe (tzw. streamingi). Będą one nie tylko prezentować sam produkt, ale też pokazywać bank w kontekście wspomnianej już „norweskości", a także zachęcać internautów do aktywnych działań - poprzez specjalne quizy.

Sprzedaż i wizerunek

Wizerunkowe formy filmów internetowych będą wspierane przez działania pro-sprzedażowe, z bardziej tradycyjnymi nośnikami. Celem kampanii jest kierowanie internautów na specjalnie zaprojektowaną stronę (tzw. landing page), gdzie zainteresowani klienci będą wypełniać formularze kontaktu. Kontakty, via System SMS, trafią następnie do doradców. Dodatkowo - aby wzmocnić wizerunkową część kampanii - w TVN-24 będą emitowane dwa krótkie formaty reklamowe - tzw. bilboardy sponsorskie, które mają wspomóc budowę znajomości marki DnB NORD.

Kiedy?

Kampania internetowa rozpocznie się 30 marca potrwa do końca maja. Jej drugi etap planowany jest na jesieni. Bilboardy sponsorskie będzie można zobaczyć w TVN-24 w marcu (przy prognozie pogody) oraz w przez cały kwiecień (przy programie „Szkło kontaktowe").

Kto za tym stoi?

Strategie komunikacji oraz kreatywną warstwę kampanii opracowała i wyprodukowała Agencja Reklamowa XANDU zaś za strategię mediową i zakup mediów odpowiada MEC Interaction - internetowe ramię domu mediowego Mediaedge:cia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »