Firma » Reklama

Nowa kampania dla Nissan Note od TBWA

Agencja kreatywna TBWA przygotowała kampanię digitalową zapowiadającą wprowadzenie na rynek nowego modelu Nissan Note – marki należącej do japońskiego koncernu NISSAN Motor Co. Ltd. W ramach akcji na stronie www.nissanwedding.com i na Facebooku można odbywać wirtualną jazdę próbną.

Nowy Nissan Note pojawi się w Europie jesienią 2013 roku. Będą go cechowały dynamiczny design oraz niespotykane dotąd w segmencie samochodów kompaktowych rozwiązania technologiczne, gwarantujące wyjątkowe bezpieczeństwo i komfort jazdy. Jeszcze przed wprowadzeniem modelu na rynek, Nissan daje wszystkim zainteresowanym możliwość wirtualnego sprawdzenia możliwości samochodu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przygotowana przez agencję TBWA kreacja umożliwia wzięcie udziału w interaktywnym pościgu samochodowym, podczas którego kierowcę wspierają innowacyjne rozwiązania technologiczne modelu, takie jak system Safety Shield, ostrzegający przed nieoczekiwanymi zagrożeniami (obiekty znajdujące się w martwym punkcie, niespodziewana zmiana pasa ruchu, poruszające się obiekty) oraz system kamer 360°, który pomaga przy parkowaniu w ograniczonej przestrzeni.

Aplikacja wykorzystuje Facebook Connect i jest dostosowana do profilu uczestnika (uwzględnia jego imię, nazwisko, zdjęcia a nawet płeć), a zaprezentowana w niej historia pościgu pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji, zawierających nawet niechcianych pasażerów, jest na tyle angażująca, że zachęca do dzielenia się nią ze znajomymi oraz do zaproszenia ich na jazdę próbną. Kampania będzie widoczna na stronie internetowej oraz na portalach społecznościowych: Facebook, Twitter i Google +.

Za przygotowanie wirtualnej jazdy próbnej odpowiadają agencje z grupy TBWA: TBWA, G1 i DAN Paris, które zrealizowały kampanię na potrzeby krajów europejskich. Warszawski oddział agencji stworzył adaptację polskiej wersji akcji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »