Firma » Reklama

Nowa kampania Michałków z Wawelu

Nowa kampania Michałków z Wawelu
Zobacz więcej zdjęć »
19 stycznia rusza kampania reklamowa sztandarowego produktu firmy Wawel – Michałków. Celem kampanii jest prezentacja nowych smaków Michałków oraz umocnienie Michałków z Wawelu na pozycji lidera kategorii.

Kampania Michałków z Wawelu związana jest z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków: pomarańczowego i kawowego. Na potrzeby kampanii powstały dwa rodzaje spotów. Koncept kreatywny pierwszego z nich bazuje na przedstawieniu postaci wywodzących się z różnych miejsc i związaniu wszystkich jednym wspólnym mianownikiem – "Michałkami z Wawelu".

Puenta jest jednoznaczna - skądkolwiek byś nie był i cokolwiek byś nie robił, okazja do sięgnięcia po „Michałki z Wawelu” jest zawsze. Spotowi wizerunkowemu towarzyszy 15-sekundowa reklama oparta na ujęciach beauty-shotowych. Takie rozwiązanie wyróżnia się oryginalnością na tle innych reklam produktów spożywczych.
      
Spoty emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych. Kampania prowadzona w telewizji potrwa do marca.

Koncepcję i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DEMO Effective Launching, za planowanie
i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA PR.

Wawel SA to jeden z najstarszych i najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego tradycje sięgają końca XIX wieku.  Firma specjalizuje się w produkcji wyrobów z ciemnej czekolady deserowej oraz czekoladek z nadzieniami. Najbardziej znane produkty w ofercie firmy to: Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, Michałki zamkowe, Michałki zamkowe Białe oraz Mieszanka Krakowska. Produkcja oparta jest o sprawdzone receptury, a wykorzystywane surowce są najwyższej jakości i poddawane szczegółowej kontroli. Wawel SA od kilku lat posiada certyfikowany System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001: 2000. Ponadto, dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego wyrobów, wdrożono system HACCP. Główna siedziba firmy mieści się w Krakowie. Od 1998 spółka notowana jest na GPW w Warszawie. W 2008 r. firma powołała fundację „Wawel z Rodziną”, której głównym celem jest wspieranie polskich rodzin, a także osób i instytucji, sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »