Gospodarka » Przemysł
Nowa linia olejów – nowe logo
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowy znak jest podstawowym elementem identyfikacji wizualnej związanej z marką olejową. Prezentowana identyfikacja wyraża również strategię marki olejowej LOTOS - lidera rynku dostarczającego swoim klientom środki smarne najwyższej jakości.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zmianie logo LOTOS w kategorii olejowej będzie towarzyszyć zmiana identyfikacji wizualnej na poziomie komunikacji - powiedziała Katarzyna Janicka, szef biura strategii komunikacji LOTOS Oil.
Logo marki LOTOS w kategorii olejowej składa się z sygnetu, logotypu (znak marki korporacyjnej LOTOS) wpisanego w tarczę symbolizującą obrót, ruch, dynamikę. Taka konstrukcja logo oraz jego graficzna przestrzenna forma podkreśla nowoczesny charakter marki.
Nowe logo marki olejowej LOTOS wyraża kluczowe wartości marki - ekspercki charakter, oraz pasję tworzenia innowacyjnych i nowoczesnych produktów. Nowe logo stanowi też konsekwencję działań prowadzonych od roku 2007, a związanych z odświeżeniem wizerunku całej marki LOTOS.
Nowa linia olejów premium
W czerwcu do sprzedaży trafiła gama ultranowoczesnych syntetycznych olejów silnikowych LOTOS Quazar, która wykorzystuje nowe logo LOTOS.
W efekcie wielomiesięcznych prac i testów ekspertów powstały zaawansowane technologicznie produkty stworzone specjalnie dla ochrony silników najnowocześniejszych samochodów. Oleje LOTOS Quazar posiadają międzynarodowe certyfikaty zostały zaaprobowane do stosowania przez koncerny motoryzacyjne: VW MB, BMW, Ford i Porsche.
Więcej informacji o olejach LOTOS Quazar: http://lotosquazar.eu
LOTOS Oil wchodzi w skład grupy kapitałowej LOTOS. W ramach koncernu spółka zajmuje się produkcją i dystrybucją olejów smarnych, bazowych, przemysłowych, smarów, kosmetyków samochodowych oraz płynów eksploatacyjnych. Od wielu lat firma jest niekwestionowanym liderem na rynku olejów silnikowych w Polsce. Poza Polską oleje LOTOS, a także inne produkty LOTOS Oil, można kupić nie tylko w krajach Europy, ale także na rynkach Afryki i Azji, gdzie sprzedawane są od wielu lat. Na rynku olejów silnikowych LOTOS Oil sprzedaje swoje produkty pod markami LOTOS, Turdus i Agrol.
Spółka posiada trzy wydziały olejowe w Czechowicach-Dziedzicach, Jaśle oraz Gdańsku. Produkty oferowane przez LOTOS Oil spełniają wymagania najsurowszych norm. Całość procesów produkcyjnych objęta jest Systemem Zarządzania Jakością, zgodnym z międzynarodową normą ISO 9001: 2000. LOTOS Oil jako pierwsza spółka grupy kapitałowej LOTOS otrzymała certyfikat systemu zarządzania jakością, zgodny z wymaganiami systemu AQAP 2110. LOTOS Oil jest członkiem Association Technique de L'Industrie Européene des Lubrifiants. Stowarzyszenie zrzesza najważniejszych producentów i sprzedawców olejów silnikowych w Europie oraz działa jako europejskie centrum zagadnień technicznych dotyczących produkcji olejów silnikowych i wymagań związanych z ochroną środowiska. Głównym zdaniem tej organizacji jest zapewnienie zgodności między rozwojem środków smarnych, a wymaganiami europejskich technologii silnikowych.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)