Firma » Biznes

Nowa marka i nowe produkty. Barter SA inwestuje w segment nawozów

Nowa marka i nowe produkty. Barter SA inwestuje w segment nawozów
Zobacz więcej zdjęć »
Białostocki BARTER S.A. rozszerza działalność w zakresie dystrybucji nawozów. Na wiosnę spółka uruchamia nowy segment dla hobbystów i wprowadza nowe produkty - Pinovit i Bioviton.

Barter, znany głównie jako dystrybutor węgla kamiennego i gazu ziemnego, od wielu lat na masową skalę zajmuje się także handlem i produkcją nawozów – azotowych, potasowych, fosforowych i wieloskładnikowych.  

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Stale umacniamy swoją pozycję na krajowym rynku nawozów mineralnych; nasza sprzedaż w tym sektorze rokrocznie rośnie o 20-30 proc - mówi Bogdan Rogaski, prezes spółki. – To efekt naszej polityki jakości, przy zachowaniu konkurencyjnych cen, a także wcześniejszych inwestycji w infrastrukturę magazynowo - produkcyjną, usprawniającą przeładunek, konfekcjonowanie i

logistykę towarów.

Do tej pory Barter SA produkował i sprzedawał nawozy dla rolnictwa i ogrodnictwa. W tym roku spółka wyszła naprzeciw rynkowemu  zapotrzebowaniu i na wiosnę uruchamia nowy segment, adresowany do hobbystów – działkowców, właścicieli przydomowych ogródków itp.  

- Tworzymy nową parasolową markę Gardenia, w której docelowo znajdzie się ok. 25 produktów – mówi Grzegorz Dworakowski,  dyrektor ds. rozwoju Barter SA.

W kwietniu od obrotu trafią dwa nowe produkty spółki. Pinovit to profesjonalny nawóz do iglaków, pakowany w 5-kilogramowe  wygodne wiaderka. Z kolei Bioviton jest bogatym w wartości odżywcze produktem do nawożenia trawników, który trafi do obrotu w 10-kilogramowych opakowaniach.

– Zamierzamy też rozwijać kolejne segmenty - ogrodnictwa i kwiaciarstwa – dodaje Grzegorz Dworakowski. - To specyficzna grupa odbiorców, zasilająca swoje uprawy metodą fertygacji, czyli poprzez nawożenie rozpuszczonym w wodzie nawozem. I takie produkty również im zaproponujemy.

 

Oznacza to, że oferta spółki w zakresie nawozów będzie kompleksowa, co w konsekwencji przełoży się na dalszy wzrost sprzedaży w tym segmencie.

Barter SA prowadzi sprzedaż nawozów w oparciu o terminal przeładunkowy w Sokółce. Baza magazynowo-produkcyjna, o łącznej powierzchni kilkunastu tysięcy m.kw, wyposażona  w zespół taśmociągów umożliwia automatyczny rozładunek wagonów, sprawny przeładunek, konfekcjonowanie i wprowadzanie towaru do obrotu. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Masz-Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »