Firma » Praca

Nowa osoba w SALES LINK

Nowa osoba w SALES LINK
Zobacz więcej zdjęć »
Do zespołu agencji field marketingowej SALES LINK dołączył Szymon Nessel, który w sierpniu 2011 roku objął nowe stanowisko w strukturze firmy – Head of Strategy & Creative.

Nessel będzie odpowiedzialny za wdrażanie koncepcji strategicznych na poziomie kreatywnym oraz zarządzanie pracą działu kreacji.

Stworzenie nowego stanowiska w strukturze agencji SALES LINK ma na celu wzmocnienie obszaru planowania strategicznego, a co za tym idzie poszerzenie kompetencji firmy w tym zakresie. Do obowiązków Szymona Nessela będzie należało m.in. zarządzanie pracą działu kreacji, współpraca z domami mediowymi w zakresie tworzenia planów komunikacyjnych, nadzór nad realizacją badań marketingowych, prace analityczne oraz bliska współpraca z działem kreacji.

 

Nessel z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej pracował m.in. w agencji Albedo Marketing, GPD Advertising oraz TEQUILA. Portfolio jego klientów to m.in.: Kulczyk Tradex (AUDI), BZ WBK, Rockwool Polska oraz Kompania Piwowarska S.A. (Tyskie, Lech Pils). Jest absolwentem ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (specjalizacja Public Relations). Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jego pasją są sporty zimowe i muzyka elektroniczna. Zawodowo interesuje się nowymi mediami oraz psychologią społeczną w działaniach marketingowych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »