Moda » Odzież
Nowe butiki w Centrum Janki
Zobacz więcej zdjęć » |
4 kwietnia, tuż przed Świętami Wielkiej Nocy, w Centrum Janki planowane jest także otwarcie salonu KappAhl o powierzchni 900 m2. KappAhl to marka oferująca modę dla kobiet w wieku 30-50 lat, mężczyzn i dzieci. Najnowsza, wiosenna kolekcja KappAhl odznacza się intensywnymi kolorami, wzorami zaczerpniętymi z cyganerii oraz inspiracjami pochodzącymi z natury. W dniach 4 - 15 kwietnia, w Centrum Janki, kolekcję ubrań KappAhl będzie można kupić w cenach mniejszych o 25%.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wśród nowych marek, których salony zostały już otwarte znalazła się marka Mohito dedykowana kobietom młodym (25-35 lat), samodzielnym finansowo i ceniącym niebanalną miejską elegancję. Kolekcje Mohito są zawsze zgodne ze światowymi trendami mody i łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. Salon Mohito zajmuje powierzchnię 250 m2.
Otwarty niedawno salon obuwniczy Wojas, to pierwszy na Mazowszu sklep w nowej koncepcji wizualnej charakteryzującej się przestrzennym układem nowoczesnych mebli z dominującą kolorystyką bieli, jasnego brązu oraz szarości. Salon Wojas w Centrum Janki zajmuje 88 m2 powierzchni i jest już 134. salonem firmowym, siódmym w stolicy i dziesiątym w województwie mazowieckim.
W marcu zmianie uległa także lokalizacja i wielkość sklepu Bytom, który jest obecnie dwukrotnie większy i zajmuje 132m2. Marka Bytom to współczesne krawiectwo męskie łączące nowe trendy i technologie produkcji, czego rezultatem są wysokiej klasy kolekcje zadowalające najbardziej wyrafinowane gusty.
Właścicielami Centrum Janki są:
• Spółka celowa CH Janki Sp. z o.o. należąca do GE Capital Real Estate Polish Retail Holdco Sarl. Asset Manager: GE Real Estate Poland Sp. z o.o.
• Leroy Merlin Inwestycje Sp. z o.o.
• Cinema City Sp. z o.o.
• Taima Investments Sp. z o.o.
Komentarze (0)