Moda » Odzież

Nowe butiki w Centrum Janki

Nowe butiki w Centrum Janki
Zobacz więcej zdjęć »
Wraz z nadejściem wiosny Centrum Janki rozszerza ofertę modową o 5 nowych sklepów. Wśród nich znajdują się salony Mohito, KappAhl, Reporter, Wojas oraz salon marki Bytom w nowej odsłonie.
Już 31 marca w Centrum Janki nastąpi otwarcie salonu marki Reporter. Zaprojektowano go zgodnie ze światowymi trendami wykorzystując stylizację na biuro prasowe z okresu przedwojennego wyróżniające się stylem vintage i nawiązujące do szeroko pojętego reportażu. Wyjątkowy klimat tworzą takie elementy, jak: maszyny do pisania, radia i telefony oraz tapety i manekiny z nadrukiem gazetowym. Niebanalny i pełen inspiracji sklep w Centrum Janki jest jednym z pierwszych sklepów nowej odsłony marki Reporter w Warszawie. Z okazji otwarcia, w sobotę 31 marca oraz w niedzielę 1 kwietnia przygotowano dla wszystkich klientów rabat w wysokości 40% na całą kolekcję ubrań dla kobiet i mężczyzn.

4 kwietnia, tuż przed Świętami Wielkiej Nocy, w Centrum Janki planowane jest także otwarcie salonu KappAhl o powierzchni 900 m2. KappAhl to marka oferująca modę dla kobiet w wieku 30-50 lat, mężczyzn i dzieci. Najnowsza, wiosenna kolekcja KappAhl odznacza się intensywnymi kolorami, wzorami zaczerpniętymi z cyganerii oraz inspiracjami pochodzącymi z natury. W dniach 4 - 15 kwietnia, w Centrum Janki, kolekcję ubrań KappAhl będzie można kupić w cenach mniejszych o 25%.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wśród nowych marek, których salony zostały już otwarte znalazła się marka Mohito dedykowana kobietom młodym (25-35 lat), samodzielnym finansowo i ceniącym niebanalną miejską elegancję. Kolekcje Mohito są zawsze zgodne ze światowymi trendami mody i łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. Salon Mohito zajmuje powierzchnię 250 m2.

Otwarty niedawno salon obuwniczy Wojas, to pierwszy na Mazowszu sklep w nowej koncepcji wizualnej charakteryzującej się przestrzennym układem nowoczesnych mebli z dominującą kolorystyką bieli, jasnego brązu oraz szarości. Salon Wojas w Centrum Janki zajmuje 88 m2 powierzchni i jest już 134. salonem firmowym, siódmym w stolicy i dziesiątym w województwie mazowieckim.

W marcu zmianie uległa także lokalizacja i wielkość sklepu Bytom, który jest obecnie dwukrotnie większy i zajmuje 132m2. Marka Bytom to współczesne krawiectwo męskie łączące nowe trendy i technologie produkcji, czego rezultatem są wysokiej klasy kolekcje zadowalające najbardziej wyrafinowane gusty.

Właścicielami Centrum Janki są:
• Spółka celowa CH Janki Sp. z o.o. należąca do GE Capital Real Estate Polish Retail Holdco Sarl. Asset Manager: GE Real Estate Poland Sp. z o.o.
• Leroy Merlin Inwestycje Sp. z o.o.
• Cinema City Sp. z o.o.
• Taima Investments Sp. z o.o.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »