Technologie » Komputery
Nowe dodatki do Oracle Marketing Cloud
Nowe funkcje pomagają sprzedawcom docierać do właściwych klientów, dostosowywać się do ich zachowań w czasie rzeczywistym oraz natychmiast wykorzystywać pojawiające się innowacje w technologiach marketingowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Aby pomóc sprzedawcom w nawiązaniu lepszego kontaktu z klientami i zapewnieniu im spersonalizowanej i skoordynowanej obsługi w czasie rzeczywistym, Oracle rozszerzył pakiet usług Oracle Marketing Cloud o trzy innowacyjne funkcje: Oracle ID Graph, Rapid Retargeter i AppCloud Connect.
Innowacje te dają sprzedawcom pełniejszy widok klientów i pomagają dostosować się do interakcji odbywających się w czasie rzeczywistym w różnych kanałach. Rozszerzenia ułatwiają również wykorzystywanie innowacji w dziedzinie technologii marketingowych do połączenia danych, aplikacji i nośników marketingowych pochodzących od różnych producentów w jednym miejscu.
Sprzedawcy mają obecnie problem z łączeniem ze sobą ogromnych ilości danych generowanych przez klientów, którzy przenoszą się z jednego kanału do drugiego, komunikując się z markami, produktami i usługami zarówno online, jak i offline. Według ostatnich badań 85% dyrektorów ds. marketingu uważa, że wykorzystanie danych pochodzących z różnych źródeł stanowi istotne wyzwanie. Tylko 12% specjalistów ds. marketingu twierdzi, że ich działania marketingowe są na tyle elastyczne, aby wspomagać osiąganie odpowiednich wyników biznesowych. Interakcje sprzedawców z klientami utrudnia również to, że wiele kampanii generowanych przez obecne narzędzia ma charakter linearny i nie uwzględnia nieprzewidywalnych sposobów, w jakie klienci nawiązują kontakt z marką.
Funkcja Oracle ID Graph pomaga sprzedawcom połączyć ze sobą różne tożsamości używane przez jedną osobę w różnych kanałach marketingowych i na różnych urządzeniach. Funkcja ta, oparta na Oracle Marketing Cloud i Oracle Data Cloud, bez problemu łączy ze sobą różne identyfikatory z różnych kanałów marketingowych i urządzeń używane przez jedną osobę, tworząc profil klienta, do którego sprzedawcy mogą dostosować swoje działania. Dzięki takiemu profilowi sprzedawcy mogą zapewnić każdemu klientowi skoordynowaną i spersonalizowaną obsługę we wszystkich kanałach.
Nowa funkcja Rapid Retargeter pozwala sprzedawcom pójść o krok dalej. Jest ona częścią Oracle B2C Cross-Channel Marketing — rozwiązania Oracle Marketing Cloud do wielokanałowej obsługi klientów indywidualnych. Dzięki niej sprzedawcy mogą modyfikować interakcje z klientem w czasie rzeczywistym i wysyłać klientom odpowiednie komunikaty w odpowiednim czasie. Na przykład po rezygnacji z internetowego koszyka zakupów klient może otrzymać wiadomość e-mail z przypomnieniem o zawartości tego koszyka lub może mu się wyświetlić kampania reklamująca dany produkt.
Kontynuując działania zmierzające do zaoferowania klientom najbardziej zintegrowanej i otwartej platformy marketingowej, firma Oracle stworzyła również AppCloud Connect — zestaw interfejsów programowania i otwartych standardów, które umożliwiają wykorzystywanie aplikacji i nośników w kontekście Oracle Marketing Cloud. Dzięki możliwości łączenia danych, aplikacji i nośników sprzedawcy mogą skutecznie wykorzystywać używane przez siebie technologie marketingowe dostarczane przez setki dostawców rozwiązań marketingowych i CRM.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)