Technologie » Komputery
Nowe funkcje Oracle Identity Management
Nowe funkcje pakietu Oracle Identity Management umożliwiają użytkownikom bezpieczne wdrażanie systemów on-site, chmurowych i mobilnych, pomagając jednocześnie obniżyć całkowity koszt posiadania.
Przeczytaj również
- Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi
- Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
- Oracle przedstawia modułową bibliotekę taśm StorageTek SL150
- W Grupie Raben zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu klasy MIS opartego na produktach Oracle
Oracle udostępnił rozszerzenia do pakietu Oracle Identity Management 11g Release 2.
Nowe funkcje pozwalają przedsiębiorstwom stosować spójne zasady dostępu i mechanizmy kontroli nie tylko w odniesieniu do aplikacji i systemów biznesowych, ale także dla systemów opartych na chmurze i urządzeń mobilnych. Zapewniając spójne zarządzanie tożsamością we wszystkich tych środowiskach, Oracle pomaga obniżyć koszty zarządzania i zabezpieczyć się przed zagrożeniami i ryzykami operacyjnymi.
W porównaniu z poprzednią nowa wersja zwiększa wydajność aż o 20%. Rozwiązanie Oracle Access Management ma teraz certyfikat zgodności operacyjnej z Oracle Exalogic Elastic Cloud, co umożliwia elastyczne skalowanie.
Najnowsza wersja Oracle Identity Management 11g R2 oferuje między innymi następujące nowe cechy i funkcje:
· Pakiet Oracle Mobile Security Suite: zabezpiecza aplikacje i dane korporacyjne na urządzeniach osobistych wykorzystywanych w pracy (model BYOD). Zapewnia też spójny interfejs użytkownika we wszystkich kanałach poprzez rozszerzenie usług zarządzania tożsamością (wykrywanie oszustw, rejestrowanie użytkowników, żądanie dostępu, samoobsługowe zarządzanie hasłami i zarządzanie autoryzacją) na cyfrowe interakcje klientów i pracowników. Pozwala ponadto zabezpieczyć aplikacje mobilne do kontaktów z konsumentami, dystrybuowane przez popularne sklepy z aplikacjami.
· Usługa Cloud Access Portal: rozszerza zakres działania rozwiązania Oracle Enterprise Single Sign-On Suite poza komputery z systemem Windows, zapewniając użytkownikom dostęp z jednokrotnym logowaniem do aplikacji SaaS z poziomu spersonalizowanej platformy uruchomieniowej, dostępnej na każdym urządzeniu i tablecie oraz na każdej stacji roboczej, które zawierają aplikacje wymagające podania nazwy użytkownika i hasła. W efekcie użytkownicy nie muszą pamiętać złożonych haseł dla wielu systemów SaaS, a przedsiębiorstwa mogą ograniczyć dostęp z zewnątrz do aplikacji udostępnianych w chmurze.
· Aplikacja mobilna Oracle Mobile Authenticator: upraszcza silne uwierzytelnianie, zastępując wydawane przez korporacje tokeny sprzętowe. Aplikacja ta jest dostępna dla systemów iOS i Android.
· Rozszerzona obsługa standardu OAuth: nowa wersja obsługuje standard OAuth 2.0 i 3.0, a także bardziej złożone przypadki uzyskiwania zgody użytkownika zanim aplikacja zewnętrzna będzie mogła uzyskać dostęp do poufnych informacji. Pozwala to tworzyć bardziej zaawansowane aplikacje udostępniane w chmurze oraz umożliwia utrzymywanie nowych relacji gospodarczych i biznesowych, które kiedyś można było nawiązywać jedynie z wykorzystaniem zastrzeżonych technologii firmowych.
· Oprogramowanie Content Management Security: zapewnia szczegółową kontrolę dostępu do dokumentów zarządzanych przez rozwiązania Oracle WebCenter Suite i Microsoft SharePoint, wykorzystując w tym celu model oparty na regułach. Pozwala to uprościć zarządzanie danymi nieusystematyzowanymi oraz zwiększyć bezpieczeństwo tego procesu poprzez wykorzystanie atrybutów takich jak rola, lokalizacja i poziom poufności.
· Udoskonalony nadzór: nowe możliwości zarządzania sesjami przeznaczone dla użytkowników o rozszerzonych uprawnieniach pozwalają kontrolerom sprawdzić „kto co zrobił” i umożliwiają przeprowadzenie dochodzenia w przypadku naruszenia zabezpieczeń danych. Wprowadzono też szereg udoskonaleń upraszczających sposoby żądania i udzielania dostępu do systemów.
· Rozszerzone zarządzanie cyklem życia: nowy kreator instalacji oprogramowania i programów korygujących pomaga zautomatyzować instalację i konfigurowanie platformy Oracle Identity Management. Kreator ten pozwala nawet pięciokrotnie skrócić czas wdrażania systemów wielowęzłowych o wysokiej dostępności oraz programów korygujących.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)