Firma » Reklama
Nowe logo z Misiem
Zobacz więcej zdjęć » |
Organizacja pożytku publicznego zajmująca się ochroną praw dziecka, wprowadziła nowy znak graficzny. Poprzednie logo towarzyszyło Komitetowi od początku jego istnienia - przeszło 30 lat. Przyjazne, nowoczesne i dynamiczne - takie jest nowe logo Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowe logo jest komunikatywne i jasne w swym przekazie. Grafika prezentuje skrót KOPD, w który wpisana została buzia uśmiechniętego, pluszowego misia. „Tworząc koncepcję nowego znaku kierowaliśmy się tym, by budził pozytywne i przyjazne skojarzenia. Przede wszystkim chcemy, aby wzbudzał zaufanie" wyjaśnia Mirosława Kątna, Przewodnicząca Zarządu KOPD.
„Nowe logo na pewno odświeży i ociepli nasz wizerunek. Do tej pory kojarzyło się z organizacją rządową, a nie z organizacją pożytku publicznego" - wyjaśnia Magdalena Stachowiak, szef Zespołu PR i Pozyskiwania środków Komitetu.
Komentarze (0)