Technologie » Internet
Nowe oblicze Nokautu
Zobacz więcej zdjęć » |
Prezentacja Nokautu w nowym layoucie to ostatni etap projektu usprawnienia użyteczności serwisu, jaki przeprowadzano na jego stronach w ostatnich miesiącach. Jedną z kluczowych zmian jest nowa karta prezentacji porównywanych produktów. Odsłona nowej strony głównej Nokaut wieńczy realizację istotnego strategicznie projektu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zmieniamy się, odpowiadając na oczekiwania naszych użytkowników - mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu Grupy Nokaut S.A., właściciela Nokaut.pl. - Stawiamy na maksymalną użyteczność i nowoczesny wygląd naszej porównywarki. Chcemy, by funkcjonalna i przyjazna użytkownikowi strona główna Nokaut.pl pełniła funkcję bramki do świata zakupów internetowych. „Nowy" Nokaut spowoduje, że każdemu e-klientowi będzie jeszcze łatwiej i przyjemniej tę bramkę przekroczyć. Ze wsparciem prawie czterech tysięcy sklepów internetowych i jedenastu milionów porównywanych produktów zrealizujemy ten cel - dodaje Czernecki.
Jedną z kluczowych zmian na stronie jest nowy układ głównych kategorii. Są one lepiej widoczne i mają pozwolić użytkownikowi na szybsze zlokalizowanie produktu dzięki prostszej, bo intuicyjnej nawigacji. Na stronie umieszczono też odnośniki do aplikacji mobilnych, rankingi produktów mające ułatwić kupującym podjęcie decyzji zakupowej czy licznik odwiedzin, pokazujący ile osób już skorzystało z porównywarki.
Wygląd nowej strony głównej Nokaut.pl bazuje na wynikach prowadzonych przez nas regularnie badań i jest ukoronowaniem prac projektowych, które prowadziliśmy w ostatnim czasie w całym serwisie - mówi Marcin Treder, User Experience Manager Nokaut.pl. - Miliony internautów korzystają każdego miesiąca z naszej porównywarki, dlatego chcąc zwiększyć efektywność procesu porównywania, przeanalizowaliśmy ich zachowanie w trakcie pobytu na naszych stronach. Z myślą o nich stworzyliśmy stronę z ułatwionym, czytelniejszym dostępem do kategorii produktowych, z podkreślonym i wyróżnionym polem okna wyszukiwania produktu. Zadbaliśmy o użyteczność, nowoczesny design i jakość każdego szczegółu, co w połączeniu dało w pełni satysfakcjonującą całość - dodaje Treder.
Jak zapewniają przedstawiciele porównywarki, w nowym Nokaucie zmieniło się nie tylko to, co widoczne dla oka. Specjaliści serwisu zadbali o to, by wraz z nową odsłoną strony głównej zwiększyła się jakość ruchu przekazywanego do sklepów, powstał nowy, ulepszony mechanizm wyszukiwania i zwiększyła się szybkość działania samego serwisu. Jak w praktyce wyglądają opisane zmiany można się przekonać odwiedzając www.nokaut.pl.
Nadesłał:
Karolina
|
Komentarze (0)