Firma » Biznes
Nowe osoby w Dziale Marketingu Eniro Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
Eniro Polska inwestuje w segment online, a konsekwencją przyjętej przez firmę strategii jest zatrudnienie nowych specjalistów. Rozwój Działu Marketingu jest także kolejnym etapem zespolenia się polskiego oddziału z Grupą Eniro.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Nasza firma wchodzi w nowy etap - silnie integrujemy się z Grupą Eniro zrzeszającą łącznie kilkanaście marek w krajach skandynawskich i Polsce. Rozwijamy nowe kompetencje, dbamy, aby nasze serwisy były przyjazne użytkownikom, inwestujemy w ich rozbudowę" - mówi Magdalena Wypychowicz, dyrektor marketingu Eniro Polska. „Cieszę się, że do zespołu Działu Marketingu Eniro dołączyli pracownicy posiadający bogate doświadczenie w ramach swojej specjalizacji" - dodaje.
Magdalena Raszewska objęła stanowisko Analityka i do jej obowiązków będzie należało zbieranie i analizowanie danych dotyczących pozycji oraz używalności serwisów internetowych Eniro Polska. Przed dołączeniem do zespołu Eniro Polska Raszewska współpracowała z firmą prowadzącą badania rynku Market Side.
Do obowiązków Marcina Gajewskiego, należeć będą rozwój produktu Budownictwo oraz zarządzanie i rozbudowa serwisu budownictwo.pl. Gajewski związany był dotychczas z Orange Polska, gdzie odpowiadał za ofertę usług stacjonarnych w kanale sprzedaży online oraz jej prezentację na portalu Orange.pl
Odpowiedzialnym za testy nowych funkcjonalności oraz aplikacji wdrażanych w wyspecjalizowanym w wyszukiwaniu lokalnym serwisie panoramafirm.pl oraz mobilnej wyszukiwarce m.pf.pl będzie Marek Smykiewicz, specjalista ds. rozwoju produktu internetowego, który uprzednio zatrudniony był
w Banku Pocztowym.
Nadesłał:
kozinskae
|
Komentarze (0)