Firma » Biznes
Nowe siły kreatywne w Peppermint
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
W dziale kreacji będą współpracowali przy tworzeniu projektów dla kluczowych klientów agencji.
„Cieszę się, że Andżelika i Sebastien wzmocnili Peppermint. Jestem przekonany, że nowy team wniesie dużo świeżości i inspiracji w pracę całej agencji, a potencjał twórczy i dotychczasowe doświadczenie nowych osób zostanie szybko dostrzeżone przez naszych klientów– powiedział Maciej Mitoraj - Prezes Agencji Peppermint.
Andżelika Jarkowiec ukończyła Historię Sztuki na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji reklamowej Soul and Mind. W 2005 roku związała się z agencją Just, w której jako Grafik Designer pracowała w zespole obsługującym Warkę. Wspierała również projekty dla takich marek jak: Nobiles, Komfort, BPH, Hoop, Crunchips. Andżelika interesuje się wschodnimi sztukami walki, a jej wielką miłością są Labradory.
Sébastien Ploszaj jest absolwentem Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w agencji reklamowej GPD, Morski Studio Graficzne oraz w ramach współpracy z TEQUILAPolska. W tym czasie pracował dla takich klientów jak: BZ WBK, NIVEA, SKODA, Rockwool, Wavin, ibb Andersia Hotel, Stary Browar. W 2007 r. zaprojektowany przez niego magazyn „BR&” (wydawany przez Centrum Handlu Sztuki i Biznesu Stary Browar) został nagrodzony Srebrną Chimerą w kategorii Wydawnictwa zewnętrzne.
Sébastien w wolnych chwilach relaksuje się oglądając Gwiezdne wojny i serial Dexter.
Zatrudnienie Andżeliki Jarkowiec i Sébastien Ploszaja jest kolejnym krokiem wzmocnienia kreatywnej części agencji Peppermint. Pod koniec września do działu kreacji, dołączył Sebastian Person. Jako Art Director wsparł projekty realizowane dla marki Lipton i Skoda.
Nadesłał:
czarni14
|

ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
Komentarze (0)