Firma » Biznes
Nowi członkowie i zmiany kadrowe w IAB Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
Doszło również do kilku zmian kadrowych we władzach Związku. Przewodniczącym Rady Nadzorczej został wybrany Michał Tober, a Piotr Kowalczyk objął funkcję Prezesa Zarządu IAB Polska. Nowym członkiem Zarządu został Maciej Wicha.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od początku 2009 roku do IAB przystąpiło również 15 członków nadzwyczajnych. Są to firmy: AdOcean, BB elements, BuzzMedia, Smart Adserver, BloMedia, Artegence, NetArt, Momint, G+J Polska, DiGi Media Store, PanMediaWestern, Dialogix, Implix, Positive Power i Making Waves. Tym samym liczba członków IAB Polska wzrosła do 90 firm.
Interactive Advertising Bureau Polska działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się wydawcy internetowi, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, agencje SEM, firmy e-mail marketingowe, afiliacyjne oraz dostawcy różnych usług dla klientów branży internetowej.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu jako skutecznego narzędzia marketingowego. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać firmom, świadczącym te usługi.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)