Firma » Reklama
Nowoczesne wizytówki firmowe, czyli jakie? Na co warto postawić?
Zobacz więcej zdjęć » |
Kreatywność przede wszystkim
Nie ma wątpliwości, że dzisiejsi przedsiębiorcy muszą być przede wszystkim kreatywni. Owa kreatywność pozwala im przetrwać na rynku, który w znacznym stopniu nasycił się już różnego rodzaju usługami i towarami. To samo dotyczy wizytówek firmowych - muszą one przykuwać wzrok, a także pobudzać wyobraźnię. Zadaniem wizytówek jest dziś głównie zainteresowanie potencjalnego klienta ofertą naszej firmy. Dane kontaktowe oczywiście nadal są istotne, jednak na pierwszy plan wysuwa się oryginalny, niebanalny projekt. Może on nawiązywać do branży, w jakiej działamy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z drugiej zaś strony sama wizytówka może:
- być wykonana z ekologicznego papieru,
- zawierać elementy ruchome,
- rozkładać się na dwie lub więcej części.
Pomysłów nie brakuje, a im ciekawszy, tym większa szansa, że wizytówka przyciągnie do nas potencjalnego klienta.
Minimalizm i prostota
Wielu osobom wydaje się, że kreatywność musi iść w parze z przepychem, czy wręcz ze swego rodzaju nadmiarem. Tymczasem współczesne wizytówki z jednej strony powinny być oryginalne, z drugiej zaś ich forma nie może przerastać treści. Bardzo istotne są więc minimalizm i prostota całego projektu. Jeżeli więc decydujemy się na niebanalną formę wizytówki, to zadbajmy o to, aby nie znajdowało się na niej zbyt wiele treści. Wizytówka w żadnym wypadku nie może przypominać zaproszenia - ani swoją wielkością, ani tym, co na niej umieścimy. Postawmy więc na niewielkich rozmiarów karty biznesowe, które zmieszczą się w portfelu lub w kieszeni marynarki.
Czytelność
Każdy przedsiębiorca powinien zadbać o to, aby wizytówka jego firmy była czytelna. Osoba, która ją otrzyma, nie będzie zainteresowana szukaniem informacji - mają one bowiem dać się znaleźć już na pierwszy rzut oka. Co zrobić, aby wizytówka była czytelna? Przede wszystkim:
- nie umieszczamy na niej zbyt wiele tekstu,
- staramy się, aby grafika i tekst nie nachodziły na siebie,
- nie umieszczamy na wizytówce szerokiej oferty firmy czy długich haseł reklamowych,
- na wizytówkach spersonalizowanych powinny znaleźć się jedynie imię, nazwisko, nazwa stanowiska i kontakt do danej osoby.
Neutralne barwy
Krzykliwe, neonowe kolory nie są dziś w modzie. O wiele lepiej postawić na neutralną barwę naszej firmowej wizytówki. Dobrze, aby litery były w jednolitym kolorze - znacznie zwiększy to czytelność tekstu. Jednobarwne, stonowane wizytówki są niejako ponadczasowe, a co więcej niezmiernie eleganckie. Sprawdzą się więc w każdej sytuacji - możemy je wręczyć zarówno ważnemu klientowi, z którym chcemy nawiązać kontakty biznesowe, jak i naszym stałym współpracownikom. Wybierając jedną z neutralnych barw, na przykład szarość lub beż, nie będziemy musieli dopasowywać naszych wizytówek do aktualnie obowiązujących trendów kolorystycznych.
Źródło fotografii pixabay.com
Nadesłał:
slawek
|
Komentarze (0)