Motoryzacja » Samochody
Nowość na polskiej scenie off-road!
Zobacz więcej zdjęć » |
Przeprawowe Mistrzostwa H6 będą połączeniem formy 6 godzinnego maratonu, z przeprawowymi odcinkami specjalnymi w stylu Poland Trophy. Zawody będą rozgrywane na kilkukilometrowej, w pełni wytaśmowanej pętli. Na trasie zostaną wytyczone odcinki specjalne o przeprawowym charakterze.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wyścig będzie składać się z dwóch części, trwających po trzy godziny. Zwycięzcą zostanie załoga która w łącznym czasie 6 godzin pokona jak najwięcej odcinków specjalnych. Liczone są tylko oesy z ukończonych okrążeń. Każde zaliczone okrążenie będzie udokumentowane pieczątką w Karcie Drogowej załogi.
Trzy klasy samochodowe
Rywalizacja będzie toczyć się w trzech klasach. W Challenge mogą startować tylko samochody z seryjnym nadwoziem i jedną wyciągarką elektryczną. Wyższa klasa – Advance – przeznaczona jest dla samochodów z wyciągarkami elektrycznymi i dowolnym nadwoziem. W najcięższej kategorii No Limit nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o przeróbki. Wymogiem jest posiadanie wyciągarki mechanicznej. Wymagania techniczne we wszystkich klasach są identyczne jak w rajdzie Poland Trophy.
Osobne oesy dla Challenge
Dla klasy Challenge będą przygotowane osobne odcinki specjalne. Klasy Advance i No Limit będą rywalizować na tych samych oesach. Trasy będą techniczne, ale średnio trudne. Mogą pojawić się na nich niemal wszystkie elementy jazdy przeprawowej – podjazdy, zjazdy, rowy, bagna, brody. Nie będzie tylko stromych, wymagających asekuracji trawersów.
Start do zawodów będzie miał formę startu równoległego. Wszystkie załogi z danej klasy wyruszą na trasę równocześnie. www.pth6.pl
Nadesłał:
Euroforum
|
Komentarze (0)