Firma » Biznes
Nowy bar sushi w Gnieźnie
Zobacz więcej zdjęć » |
- Pierwszego wieczoru wydaliśmy w Gnieźnie 120 rolek sushi. To bardzo cieszy i dobrze rokuje. Kucharze i kelnerzy przeszli wcześniej cykl bardzo intensywnych szkoleń i są gotowi na takie wyzwania i oblężenie. - mówi Magdalena Matejczuk, menager sieci KOKU Sushi i dodaje: - Czekamy na odzew i opinie mieszkańców miasta na temat naszego lokalu i dań.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Niektórzy z nich mieli już okazję wcześniej ich popróbować, ponieważ przez ostatnie trzy tygodnie mogli za darmo częstować się potrawami robionymi na próbę, w ramach szkoleń kulinarnych, prowadzonych przed otwarciem lokalu. Również odzew na facebooku świadczy o tym, że kuchnia japońska przypadła im do gustu i pozwala mieć nadzieję, że KOKU Sushi wpisze się na dobre w gastronomiczny krajobraz Gniezna.
- Z punktu widzenia naszej sieci, rynek mniejszych miejscowości, liczących poniżej 100 tys. mieszkańców, jest bardzo perspektywiczny - mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka marki KOKU Sushi. - Często jesteśmy pierwszym tego rodzaju lokalem uruchamianym w mieście i widzimy, że jest społeczne zapotrzebowanie na sushi, a otwarcie restauracji bywa dużym lokalnym wydarzeniem. Działa też efekt nowości, zaciekawienia, fakt, że sushi jest modne i zdrowe, a ceny zestawów umiarkowane.
KOKU Sushi jest największą, franczyzową siecią sushi barów w Polsce. Gniezno to 18 miasto na mapie kraju, w którym otwiera swój lokal. W menu restauracji poza dużym wyborem sushi i sashimi, są też inne sztandarowe potrawy KOKU Sushi, takie jak pierożki gyoza z kaczką, spring rollsy, sandwiche gua bao, sałatki oraz desery, z których największą popularnością cieszy się sernik z lodami mango. Sieć serwuje też oryginale japońskie alkohole: sake, wino i piwo. W lokalu można też organizować imprezy rodzinne i firmowe.
Nadesłał:
publicum
|
Komentarze (0)