Firma » Praca
Nowy Dyrektor ds. Strategii w GoldenSubmarine
Zobacz więcej zdjęć » |
Przez ostatnie 3 lata pracował w agencji TEQUILAPOLSKA na stanowisku senior strategic planning managera. Arkadiusz Legoń swoją karierę zawodową rozpoczynał ponad dziewięć lat temu od pracy na stanowisku copywritera oraz senior copywritera w agencji BTL Group. Kolejne doświadczenia zawodowe zdobywał w agencji Creative Force, gdzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego agencji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sukcesywnie rozbudowujemy dział strategii GoldenSubmarine. Zatrudnienie Arka, stratega z tak dużym doświadczeniem wyniesionym z sieciowych agencji reklamowych, będzie sporym wzmocnieniem agencji - powiedział Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji GoldenSubmarine.
Arkadiusz Legoń jest współautorem wielu nagradzanych prac w konkursach branżowych, takich jak Boomerang, Złota Strzała czy też Golden Arrow. Kampania internetowa dla marki Magnum, której Arek był współautorem, zdobyła Grand Prix w ostatniej edycji konkursu Golden Arrow.
Internet przejmuje kompetencje innych masowych kanałów komunikacji. Chcę być świadkiem czasów, kiedy internet będzie podstawowym elementem budżetu na komunikację z konsumentami. Myślenie w kategoriach odpowiednio dopasowanej strategii do konkretnych potrzeb danej marki, za co będę odpowiedzialny w GoldenSubmarine to jeden z elementów, które mają umocnić pozycję agencji na tle innych na rynku interactive - mówi Arkadiusz Legoń, nowy dyrektor ds. strategii w agencji GoldenSubmarine.
Swoim doświadczeniem z zakresu skutecznej komunikacji marketingowej Arek Legoń dzieli się z młodszym pokoleniem - jest wykładowcą w Studium PR Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.
GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Strategiczne myślenie o marce w Internecie, w połączeniu z wieloletnim marketingowym doświadczeniem, stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są między innymi: Audi, Big Star, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, InterRisk, Media Markt, Kotlin, Porsche, Saturn Polska, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP. Ponadto, agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl - platforma advergamingowa.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)