Technologie » Komputery
Nowy pakiet Oracle Retail umożliwia detalistom obsługę klientów w dowolnym miejscu
Najobszerniejsza w historii nowa wersja pakietu rozwiązań Oracle Retail zapewnia lepszą obsługę klientów dzięki nowym, kompleksowym funkcjom oraz elastyczniejszej integracji procesów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle Retail w wersji 14 - ten kompleksowy pakiet rozwiązań biznesowych do obsługi handlu detalicznego oferuje teraz wiele nowych właściwości i funkcji. Nowa, rozbudowana wersja pakietu umożliwia klientom korzystanie z odpowiednich dla nich form zakupów w różnych punktach kontaktu, pozwala wprowadzać na rynek asortymenty towarów przeznaczone dla określonych odbiorców, stymuluje wzrost efektywności począwszy od procesów magazynowych oraz pomaga obniżyć całkowity koszt posiadania infrastruktury informatycznej.
Istotne wyniki badań naukowych oraz najlepsze procedury Oracle w dziedzinie handlu detalicznego wykorzystano w jeszcze większej liczbie procesów, umiejscawiając klienta w centralnym punkcie łańcucha wartości oraz dostosowując odpowiednio ludzi, procesy i technologie, aby zapewnić większą rentowność sprzedaży.
Nowe procesy operacyjne i procesy planowania udostępnione w pakiecie Oracle Retail w wersji 14 pozwalają klientom kupować, odbierać i zwracać artykuły w dowolnym kanale sprzedaży. Procesy aplikacji odzwierciedlają większą koncentrację na kliencie, a planowanie asortymentu przebiega w oparciu o informacje gromadzone w różnego rodzaju nowych punktach zbierania danych, które współpracują ze sobą, aby wpływać na wyniki sprzedaży poszczególnych artykułów i ich kategorii.
Oracle Retail w wersji 14 oferuje też kolejne udoskonalenia możliwe dzięki integracji jego elementów, a także bogaty zestaw interfejsów API i infrastrukturę, która umożliwia wdrażanie wybranych modułów pakietu. Pakiet Oracle Retail w wersji 14 został także zoptymalizowany pod kątem współpracy z rozwiązaniami sprzętowo-programowymi, serwerami i systemami pamięci masowej firmy Oracle w celu zapewnienia większej szybkości, wydajności i dostępności, a także niemal nieograniczonej skalowalności infrastruktury.
Pakiet Oracle Retail integruje wszystkie elementy procesu obsługi konsumenta, od kontaktu za pomocą urządzenia mobilnego, poprzez wizytę w sklepie, aż po realizację zamówienia
· Nowe właściwości i funkcje ułatwiają klientom kupowanie artykułów niezależnie od lokalizacji magazynowej towarów - zapewniono wgląd online w zapasy magazynowe poszczególnych sklepów, możliwość sprawdzenia w czasie rzeczywistym dostępności w innym sklepie, obsługę zamawiania i odbierania artykułów w ramach tej samej transakcji oraz obsługę zwrotu zakupów dokonanych w dowolnym kanale.
· Aby pomóc detalistom w wykorzystaniu możliwości technologii mobilnych, rozwiązania Oracle Retail zapewniają rozszerzoną obsługę większości urządzeń i pomagają pracownikom sklepów opanować obsługę rozwiązań mobilnych, takich jak mobilny punkt sprzedaży (Point of Service - POS), POS oparty na tablecie i narzędzia do wspomagania sprzedaży. Zapewniają też lepszy wgląd w zarządzanie promocjami, sprzedażą towarów i sklepem z poziomu konsol.
Asortymenty towarów przeznaczone dla określonych odbiorców zapewniają klientom większe możliwości wyboru
· Aby pomóc detalistom w docieraniu do klientów z właściwą kombinacją artykułów, online i w sklepach, w pakiecie Oracle Retail w wersji 14 wykorzystano najważniejsze osiągnięcia naukowe z dziedziny handlu detalicznego. Zapewniono też dostęp do danych z wielu źródeł, w tym do danych na temat drzew decyzyjnych konsumentów, możliwość tworzenia zaawansowanych klastrów sklepów, przenoszenia popytu z jednych produktów na inne oraz optymalizacji przestrzeni, a także prognozowania popytu.
· W ramach pakietu wdrożono też oferowane przez Oracle możliwości tworzenia zaawansowanych klastrów sklepów, aby pomóc detalistom w rozdzielaniu produktów między poszczególne sklepy z uwzględnieniem segmentów klientów oraz zoptymalizować planowanie wykorzystania przestrzeni w ramach grup sklepów.
· Udostępnione w najnowszej wersji pakietu nowe rodzaje analiz i funkcje do wizualizacji danych pomagają udzielać odpowiedzi na pytania zadawane najczęściej przez detalistów, takie jak „Gdzie mieszkają i robią zakupy moi najlepsi klienci i jakie artykuły najczęściej kupują?”.
Detaliści stymulują sprzedaż, zapewniając łatwy i przejrzysty dostęp do zapasów magazynowych
· Poczynając od wersji 14, pakiet Oracle Retail udostępnia jeden główny moduł dostępu do zapasów magazynowych, który umożliwi detalistom zapewnianie klientom i pracownikom pełnego i ciągłego wglądu w te zapasy z poziomu wszystkich kanałów sprzedaży.
· W pakiecie Oracle Retail w wersji 14 zintegrowano większą liczbę bieżących operacji łańcucha dostaw, aby pomóc w maksymalnym zwiększeniu efektywności i dokładności kompletacji zamówień i procesów zarządzania zapasami towarów w sklepie, zarządzania magazynem oraz sprzedaży towarów.
· Teraz w prognozach operacyjnych można uwzględniać nie tylko zmiany cenowe i związane z promocjami, ale także zjawisko przenoszenia popytu z jednych artykułów na inne w przypadku zmiany asortymentu towarów. Generowany w wyniku takich działań jeden, kompleksowy dla całego przedsiębiorstwa, widok popytu pomaga odpowiedzialnym za to zespołom optymalizować i dopasowywać zapasy magazynowe.
Pełniejsza integracja pomaga detalistom obniżyć całkowity koszt posiadania
· Oracle Retail w wersji 14 pozwala na uproszczenie wdrażania, zapewnia maksymalny zwrot z inwestycji (ROI) i obniżenie całkowitego kosztu posiadania infrastruktury poprzez zapewnienie jeszcze pełniejszej integracji modułów wchodzących w skład pakietu.
· Pełniejsza integracja pomaga ponadto zapewnić powiązanym ze sobą procesom operacyjnym sprzedaży detalicznej (segmentacja klientów, tworzenie klastrów sklepów, ustalanie cen, planowanie, rozdział towarów, planowanie przestrzeni) możliwość wspólnego korzystania z informacji, które wpływają na wyniki analizy danych biznesowych i na zalecenia.
· Nowa konsola pozwala pracownikom działu informatyki monitorować integrację procesów sprzedaży detalicznej i zarządzać nimi z jednego punktu. Detaliści mogą teraz szybciej określać wielkości transakcji i średnie czasy reakcji oraz identyfikować błędy, aby móc zadbać o maksymalnie efektywne i spójne działanie systemów organizacji.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)