Gospodarka » Bezpieczeństwo

Nowy produkt dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Concordia Ubezpieczenia poszerzyła swoją ofertę o nowy produkt przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

To co wyróżnia Concordię na tle oferty innych towarzystw, to wysoka elastyczność nowego produktu, osiągnięta dzięki prostej konstrukcji zakresu podstawowego, z możliwością jego dostosowania do potrzeb każdego klienta przez włączenie klauzul dodatkowych, a także rozbudowane warianty ochrony dla firm z sektora agro, które wcześniej w ofercie dla MSP nie były obecne.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Produkt Concordia Firma, dostępny na rynku od 18 września br., przeznaczony jest dla wszystkich podmiotów prowadzących działalność gospodarczą. Charakterystyczną cechą produktu jest wprowadzenie ofert specjalnych - dopasowanych m.in. także do potrzeb właścicieli agrofirm, których ubezpieczenie jest elementem strategii Concordii.

W ramach polisy przedsiębiorca zyskuje ochronę od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku, odpowiedzialności cywilnej (OC), a także sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.

Oferta wyróżnia się też zróżnicowanymi klauzulami dodatkowymi, które odpowiadają potrzebom wielu różnych działalności. Jedną z nich jest klauzula szkód estetycznych (graffiti), zabezpieczająca właściciela budynku na wypadek pomalowania, zarysowania powierzchni czy umieszczenia napisów lub innych znaków graficznych. Taki wariant może być przydatny w szczególności dla właścicieli restauracji, czy wspólnot mieszkaniowych. Dla innej grupy klientów istotna będzie klauzula rozmrożenia, która swoim zakresem obejmuje zepsucie towarów wskutek awarii urządzenia chłodniczego. Przedsiębiorcy prowadzący działalność handlową mogą być zainteresowani np. czasowym zwiększeniem sumy ubezpieczenia środków obrotowych, lub ubezpieczeniem towarów składowanych poza budynkami.

- Ubezpieczenie dostępne jest w trzech wariantach: Basic, Standard oraz Premium. Pierwszy z nich daje ochronę od 12 ryzyk: deszczu nawalnego, gradu, huku ponaddźwiękowego, huraganu, lawiny, osunięcia się ziemi, pożaru, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego, trzęsienia ziemi, wybuchu, zapadania się ziemi. Drugi (od 19 ryzyk) - dodatkowo od dymu i sadzy,  naporu śniegu, powodzi, spływu wód po zboczach,  uderzenia pojazdu, upadku dźwigu, drzewa, masztu, komina, słupa, anteny lub innych budowli albo ich części, zalania. Wariant najszerszy obejmuje ubezpieczenie od wszystkich zdarzeń losowych (all risk), które nie zostały wyłączone z odpowiedzialności Towarzystwa - wymienia Jacek Chojnacki - Kierownik Biura Ubezpieczeń Majątkowych Concordii Ubezpieczenia.

Wśród dostrzeganych zagrożeń, stanowiących jednocześnie ryzyka ubezpieczeniowe, przedsiębiorcy dostrzegają powszechnie ryzyko: pożaru, kradzieży z włamaniem, dewastacji oraz odpowiedzialności cywilnej. W dalszej kolejności wymieniają zalanie, huragan oraz inne niż wymienione żywioły, a także przerwę w prowadzeniu działalności i ryzyko śmierci wspólnika. Zasadniczo wskazuje się, że im większa firma, tym większą posiada świadomość ubezpieczeniową i tym większym zakresem ochrony jest zwykle zainteresowana. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brandscope

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »