Firma » Finanse

Nowy produkt PayTel, czyli o eCommerce Płatności Online

PayTel wprowadził wszechstronne rozwiązanie przeznaczone zarówno dla małych sklepów internetowych, jak i wielkich platform e-commerce. Ich profile, specjalizacje oraz skala działalności nie mają tutaj najmniejszego znaczenia. Liczy się chęć zapewnienia klientom dostępu do wygodnych płatności online.

To ciąg dalszy rewolucji w płatnościach z udziałem PayTel – dostawca płatności bezgotówkowych nie spoczywa na laurach!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Poznaj eCommerce Płatności Online

Bramka płatnicza eCommerce Płatności Online pozwala na udostępnienie klientom niezbędnego rozwiązania, czyli płatności internetowych. Umożliwia korzystanie z ponad 30 różnych metod płatności.

eCommerce Płatności Online to jedna z najbardziej konkurencyjnych ofert na rynku. Nie zawiera również żadnych ukrytych kosztów, opłat za przelewy, aktywności czy rozliczenie transakcji. Nie pobiera też opłat autoryzacyjnych. Każdy typ transakcji wiąże się z taką samą stawką.

Integracja eCommerce Płatności Online należy do bardzo prostych czynności od strony sklepu. W jaki sposób można ją zintegrować?

  • Przy pomocy wtyczek do głównych platform e-commerce takich jak: WooCommerce, Magento, Prestashop, Shopify. Umożliwiają one błyskawiczną i bezproblemową integrację bramki płatniczej.
  • Poprzez API do wszystkich metod płatności, które pozwala na dodanie i konfigurację wybranej metody płatności oraz dostosowanie jej nawet do najbardziej niestandardowych wymagań.
  • Poprzez gotowy formularz płatności.

 

eCommerce Płatności Online pozwala na korzystanie z różnych metod płatności:

  • BLIK

Błyskawiczna i najpopularniejsza forma płatności wymagająca kodu generowanego przez aplikację mobilną banku

  • Szybki przelew (Pay-By-Link)

Metoda w której klient wybiera swój bank z widocznej listy banków, specjalnie wygenerowany link przenosi go do strony logowania w serwisie internetowym, następnie potwierdza automatycznie wypełniony formularz ze szczegółami transakcji oraz zatwierdza całą operację kodem weryfikacyjnym.

  • Płatność kartą

Zapłaty dokonywane przy użyciu kart Visa oraz Mastercard zabezpieczone protokołem 3D Secure, wersja 2.1.

  • Tokenizacja

Bezpieczne przechowywanie zaszyfrowanych danych kart płatniczych, ułatwiające realizowanie często dokonywanych płatności oraz płatności cyklicznych. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo płatności online dzięki zastąpieniu nim wrażliwych danych kart płatniczych oraz przyspieszyć realizację transakcji z wykorzystaniem API dla rozwiązań „szytych na miarę” dla każdego merchanta.

  • Subskrypcje, czyli płatności cykliczne realizowane przy pomocy wcześniej wygenerowanego tokena

Płatności pozwalające na cykliczne i automatyczne obciążanie kart klientów za zakupy bez konieczności wprowadzania danych karty przy każdej transakcji. Bardzo popularne przy płatnościach za abonamenty.

  • Płatność one-click lub no-click

Klient zezwala na zapisanie danych karty jako tokena do przyszłego użycia karty w sklepie. Z możliwości tej korzystają sprzedawcy prowadzący sklepy internetowe, którzy chcą zapisywać dane kart przy powtarzających się płatnościach.

  • QR Payments

Funkcjonalność, która umożliwia dokonywanie płatności za pomocą kodów QR. Możliwe jest wygenerowanie kodów QR odpowiadających produktowi oraz stałej lub wygenerowanej w trakcie realizowania sprzedaży kwocie. Transakcja jest inicjowana przez zeskanowanie kodu QR i finalizowana w Internecie lub w aplikacji. Płatność jest realizowana zgodnie ze standardami PSD2 i EMVCo dla płatności QR.

Bezpieczeństwo i funkcjonalność eCommerce Płatności Online

Bramka płatnicza korzysta z protokołu bezpieczeństwa, który umożliwia uwierzytelnienie właściciela karty kredytowej oraz zwiększa bezpieczeństwo zakupów online.

eCommerce Płatności Online to usługa, która spełnia rygorystyczne kryteria protokołów 3DS oraz PCI. Protokół 3D Secure 2.1 jest standardem pozwalającym na uwierzytelnienie klientów podczas dokonywania płatności online. Transakcje w bramce płatniczej posiadają zabezpieczenia zgodne z wymogami organizacji płatniczych VISA oraz MasterCard, poprzez protokół 3D Secure 2.1. To zdecydowanie bardziej bezpieczna wersja uwierzytelnienia danych niż 3-D Secure (3DS) oferowana przez innych dostawców na polskim rynku. Co to oznacza w praktyce? Konsument, w zależności od wersji wdrożonego protokołu przez bank, będzie musiał uwierzytelnić transakcję poprzez podanie kodu SMS, zalogowanie się na swoje konto bankowe bądź wykonanie innej operacji, dostępnej dla banku, służącej za metodę uwierzytelnienia.

Bramka płatnicza od PayTel to rozwiązanie polecane w szczególności podmiotom prowadzącym działalność w sieci, które szukają najlepszych ofert płatności online. Z pewnością znajdzie swoje zastosowanie w przypadku sklepów, które chcą zawalczyć o porzucone koszyki zakupowe. Niestety, duża część klientów rezygnuje z zakupów na etapie płatności, ponieważ nie może skorzystać z metody zapłaty, którą zwykle wybiera. eCommerce Płatności Online doskonale sprawdzą się również w przypadku osób zajmujących się sprzedażą stacjonarną planujących rozwinąć sprzedaż w Internecie.

PayTel we współpracy z CUTBerry (CUTBerry.com) pomaga we wszelkiego rodzaju integracjach, wspiera merchantów w rozmowach z twórcami sklepów, tak by proces włączenia płatności był szybki, profesjonalny oraz spełniał oczekiwania klientów.

Udostępnianie płatności online niezbędne dla rozwoju biznesu

Jak wynika z danych udostępnionych przez Hootsuite, aż 64,6% polskich internautów powyżej 15. roku życia, skorzystało z płatności online w 2020 roku. Ok. 96% konsumentów odwiedziło sklepy internetowe, a 82,5% z nich dokonało zakupów online z wykorzystaniem płatności internetowych. W 2020 roku z płatności online skorzystało 19,91 mln Polaków, a branża e-commerce w Polsce zarobiła łącznie ok. 50 bln zł.

Statystyki z badania Gemius 2021 E-Commerce w Polsce pokazują z kolei, że ponad 70% badanych internautów korzystało z płatności online. To aż o 4 punkty procentowe więcej niż w 2020 roku i o 15 punktów procentowych więcej niż w 2019. Z płatności internetowych korzystało 53% kobiet i 47% mężczyzn. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Klang! Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »