Firma » Biznes
Nowy punkt odbioru w Merlin.pl
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowy punkt jest już piątą, firmową placówką Merlin.pl. Dlaczego sklep internetowy zdecydował się na otworzenie kolejnego miejsca osobistego odbioru?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Chcemy oferować naszym Klientom jak najszersze możliwości realizacji zamówień. Placówki odbioru są chętnie wybieraną opcją ze względu na ich dogodną lokalizację - znajdują się blisko głównych szlaków komunikacyjnych. Dodatkową zachętą jest brak kosztów za dostawę "- tłumaczy Anna Bogdańska, prezes Merlin.pl.
Oprócz bezpłatnego odbioru, zaletą firmowych punktów Merlin.pl jest czas oczekiwania na zakupione produkty. Wynosi on 1 dzień roboczy, czyli tyle, co przesyłka kurierska. Paczki oczekują na zamawiających przez okres jednego tygodnia.
Dodatkowo w placówkach Merlin.pl można dokonać zakupów - na miejscu dostępne są bestsellery i nowości. Ceny w punktach odbioru są takie same, jak w sklepie internetowym Merlin.pl. i uwzględniają aktualne promocje i zniżki. Zazwyczaj są niższe średnio o 10% od oferty rynkowej.
Punkt przy ul. Postępu 13 czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Merlin.pl oferuje osobisty, bezpłatny odbiór również w trzech innych warszawskich punktach zlokalizowanych przy ulicach: Złotej 61, Waryńskiego 26, Lanciego 19 lok. 136 oraz w Piasecznie przy ulicy Geodetów 156.
O Merlin.pl
Merlin.pl jest jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczął w 1999 roku - oferując książki, muzykę, filmy i multimedia. W ciągu kolejnych lat w asortymencie sklepu znalazły się zabawki, elektronika, sprzęt fotograficzny (wspólnie ze sklepem partnerskim e-Cyfrowe), kosmetyki, a w marcu 2009 roku - odzież i artykuły sportowe. Poszerzanie kategorii produktowych jest zgodne z koncepcją stworzenia wielobranżowego sklepu, kojarzonego z hobby i lifestylem. Merlin.pl od lat znajduje się w czołówce sklepów o najwyższych przychodach. Może pochwalić się ofertą 200 tysięcy produktów, milionem zarejestrowanych klientów oraz blisko 100 tysiącami realizowanych zamówień miesięcznie.
Sklep ma silną i ugruntowaną markę na ryn¬ku. Cieszy się opinią wiarygodnej i solidnej firmy, co jest wynikiem nieustającej dbałości o podnoszenie jakości usług i dotrzymywania obietnic składanych Klientom. Aż 75proc. badanych internautów rozpoznaje markę Merlin.pl, a co piąta osoba robiąca zakupy przez in¬ternet, wymienia Merlin.pl wśród swoich ulubionych sklepów. Firma kieruje swoją ofertę do wszystkich, którym zależy nie tylko na konkurencyjnych cenach, ale i na profesjonalnej obsłudze oraz wygodnych i bezpiecznych zakupach bez wychodzenia z domu.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)