Motoryzacja » Samochody

NOWY RX JESZCZE W TYM ROKU W SALONACH

NOWY RX JESZCZE W TYM ROKU W SALONACH
Zobacz więcej zdjęć »
Najchętniej wybierany przez klientów Lexusa samochód, ponad 2,2 mln sprzedanych egzemplarzy, 230 kW (313 KM) sumarycznej mocy przy najniższej w klasie emisji CO2, sięgającej 120 g/km – mowa o nowym RX. Jego europejska premiera odbyła się we Fraknfurcie.

Przypomnijmy kilka dat: pierwszy RX typu SUV zjechał z taśmy produkcjyjnej w 1998, milowy krok to Lexus RX 400h kiedy to pojawił się pierwszy na świecie luksusowy model z napędem hybrydowym. Teraz producent zapowiada kolejną, przełomową odsłonę. To już czwarta generacja RX.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 Co widzimy?

Nadwozie nowego RX, nawiązuje swą formą do poprzednich modeli Lexusa. Kabina przestronna I funkcjonalna, ale nic nie traci z poczucia luksusu. Harmonia komfortu i stylu. Wysoka jakość materiałów wykończeniowych i montażu. Smaku dodaje grawerowanie odsłaniające warstwę aluminium - wykonywane przez fachowców z fabryki fortepianów YAMAHA. Efet końcowy to dopracowany, liniowy wzór.

Pasażerowie podróżujący z tyłu niechętnie zmienią swoje miejsce. Skórzane, elektrycznie regulowane fotele, przestrzeń porównywalna do limuzyny LS, 15-głośnikowy system audio Mark Levinson®. Czego chcieć więcej?

Najnowsze trendy technologiczne to też teogorczny RX: system nawigacyjny Lexus Premium z centralnym 12,3-calowym wyświetlaczem, najnowszej generacji zdalny sterownik Remote Touch, panoramiczny system wizyjny, elektrycznie podnoszone drzwi bagażnika, bezprzewodowa ładowarka do urządzeń przenośnych.

Nowy Lexus ma się prowadzić zwinnie i pewnie, konstrukcja podwozia została wzmocniona, nadwozie usztywniono, przez co samochód reaguje pewniej na ruchy kierownicą. Napęd na wszystkie koła (AWD) zwiększa stabilność na suchej i śliskiej powierzchni. Lexusy to bezpieczeństwo. Lexus Safety System+ (w tym m.in. utrzymanie w pasie ruchu, wykrywanie gwałtownego zatrzymania samochodu poprzedzającego, ostrzeganie przed kolizją z przeszkodą lub pieszym), który pomaga uniknąć kolizji, a w razie ich wystąpienia – łagodzić skutki.

A co pod maską?

Przekonstruowana 3,5-litrowa jednostka V6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, system napędowy rozwijający sumaryczną moc 230 kW (313 KM). Średnie zużycie paliwa w RX 450h sięga nawet 5,2 l/100 km i ma najniższą w klasie emisję CO2 – od 120 g/km. Drugą wersją będzie RX 200t z 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym. 

Nowy Lexus ma być pozycjonowany w środku swojego segmentu. Pierwsze dostawy do salonów planowane są na koniec roku, więc można już składać zamówienia. Producent zapowiedział też nowe wersje „szyte na miarę” w klasie Sport.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AdComms Media & Marketing Group

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »