Firma » Reklama

Nowy wizerunek dla V33 od TEQUILA

Nowy wizerunek dla V33 od TEQUILA
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja kreatywna TEQUILA realizuje kampanię promującą nowy wizerunek marki V33 Polska, należącej do koncernu V33 Group, eksperta w dziedzinie ochrony i pielęgnacji drewna.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Celem kampanii przeprowadzanej pod hasłem „O prawdziwą miłość się dba” jest nie tylko budowanie eksperckiego wizerunki marki, ale także nadanie jej emocjonalnego wydźwięku. Kampania obejmuje aktywności w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Akcja potrwa do sierpnia br.

W ramach realizowanych przez agencję działań, na Muratordom.pl pojawił się dział „Miłośnicy drewna V33”, w którym użytkownicy portalu znajdą szereg cennych porad i informacji dotyczących pielęgnacji, ochrony oraz dekoracji drewnianych powierzchni. W działaniach realizowanych we współpracy
z portalem nacisk został położony przede wszystkim na eksperckość marki. Bardziej emocjonalną stronę V33 pokaże w okresie letnim, kiedy dział „Miłośników drewna V33” pojawi się w nowej odsłonie, wzbogaconej m.in. o konkurs dla użytkowników produktów marki V33. Obu etapom akcji wizerunkowej będzie towarzyszyła internetowa kampania wsparcia.

TEQUILA jest autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii kampanii. Agencja odpowiada również za plan działań w punkcie sprzedaży, w tym za niestandardowe materiały POS, dostosowane do nowego wizerunku marki V33, oraz za projekty materiałów internetowych. Produkcją wszystkich nośników bannerowych zajął się E-Graphics. Media zakupił Media Direction OMD.

Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca
w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, L’Oreal.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »