Firma » Biznes
O najnowszych trendach na Dachser DIY-Day w Kopenhadze
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas konferencji zostały zaprezentowane wyniki przewozów eksportowych z każdego kraju. W dyskusjach poruszano takie tematy jak aktualne problemy z dostawcami i sieciami, logistyka B2C, działania marketingowe oraz integracja z Dachser Air & Sea Logistics.
„Najnowsze trendy na europejskim rynku DIY to zmniejszanie minimum zamówienia i wydłużanie łańcucha dostaw oraz rozszerzanie portfolio usług dodatkowych” – mówi Juliusz Pakuński, kierownik DIY-Logistics w Polsce. „Klienci doceniają nasze doświadczenie, dlatego decydują się na korzystanie z naszej europejskiej sieci oddziałów w realizacji dostaw bezpośrednich do marketów budowlanych. Dzięki codziennym wysyłkom do całej Europy w ramach naszej sieci drobnicowej, czasy dostaw pozwalają zarówno dostawcy, jak i sieci na redukcję zapasów. Dodatkowo obserwujemy, że klienci coraz chętniej powierzają nam większy zakres swojej działalności związanej nie tylko z logistyką, ale również z merchandisingiem czy usługami dodatkowymi, takimi jak np. montaż produktów po dostawie” – wyjaśnia Juliusz Pakuński.
Jedną z głównych atrakcji spotkania było wręczenie wyróżnień za największą dynamikę wzrostu przesyłek eksportowych w ramach usługi DIY w sezonie 2012/2013. W ubiegłym roku na podium znalazł się Juliusz Pakuński, odpowiadający za usługę DIY-Logistics w Polsce. W tym roku najlepsza była Francja, na drugim miejscu znalazła się Belgia, a na trzecim – Austria. Mimo braku wyróżnienia, polska organizacja Dachser nadal osiąga imponujące wzrosty w przesyłkach eksportowych dla segmentu DIY. W 2013 roku był to 22-procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
Dachser DIY-Logistics
Usługa Dachser DIY-Logistics polega na dostarczaniu przesyłek do sieci marketów typu dom i ogród oraz świadczeniu szeregu usług dodatkowych, w tym merchandisingu na terenie sklepu. Wyjątkowość usługi polega na tym, że operator dostarcza produkty bezpośrednio na półki, a nie ma rampę sklepu. W ramach Dachser DIY-Logistics firma dostarcza codziennie do 18.000 marketów w całej Europie, ponad 2 mln przesyłek rocznie. Oferuje unikalną, dostosowaną do potrzeb dostawców usługę, opartą na dużej liczbie oddziałów (327 w Europie) oraz jednolitym systemie IT. Obecnie firma oferuje pełny serwis logistyki DIY (transport do marketów w ramach sieci Dachser oraz merchandising) na terenie całej Europy.
O Dachser:
Dachser, rodzinna firma z siedzibą w Kempten w Niemczech, jest jednym z wiodących operatorów logistycznych w Europie.
Dachser oferuje kompleksową logistykę transportu, magazynowania oraz usługi dodane w trzech obszarach biznesowych: Dachser European Logistics, Dachser Food Logistics i Dachser Air & Sea Logistics. Kompleksowe i interdyscyplinarne usługi, takie jak logistyka kontraktowa, konsulting oraz rozwiązania branżowe uzupełniają ofertę firmy. Gęsta sieć transportowa w Europie i na świecie wraz ze zintegrowaną technologią informatyczną umożliwiają świadczenie inteligentnych usług logistycznych o zasięgu globalnym.
Z pracownikami w liczbie 25.000 w 471 lokalizacjach na całym świecie, Dachser w 2013 roku osiągnął przychody w wysokości prawie 5 miliardów euro i obsłużył około 70 mln przesyłek.
Dachser w Polsce w 2013 roku osiągnął przychody w wysokości 199,1 mln PLN oraz obsłużył 766.168 przesyłek o tonażu 261.434 ton. Firma zatrudnia obecnie 295 pracowników w 8 oddziałach.
Więcej informacji: www.dachser.pl
Nadesłał:
katarzyna.prochniak@globalbrand.pl
|
Komentarze (0)