Firma » Biznes

Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji, wspólne cele biznesowe

Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji, wspólne cele biznesowe
Zobacz więcej zdjęć »
W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsługi Klienta, podejmujemy temat wzajemnych zależności działań public relations i obsługi klienta. Naszym gościem jest Marek Massalski, właściciel Optimum PR.

Obszar obsługi klienta to strefa multidyscyplinarna. Public Relations, czyli dbanie o wizerunek, relacje, reputację, to sfera właściwego wyczucia, czucia, postrzegania i wpływania na otoczenie. Wszystko to zawiera się przecież także w nowoczesnym podejściu do obsługi klienta, definiowanym obecnie jako customerexperience.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„…PR – przez ostatnią dekadę przeszło ogromną ewolucję(…). Dziś doradztwo komunikacyjne musi obejmować nie tylko to, co rozumiemy jako klasyczny PR, ale też cały obszar określany mianem transformacji cyfrowej. Rozwój technologii mobilnych zrewolucjonizował kilka sfer kluczowych dla PR-u. Po pierwsze - media. Po drugie - modele komunikowania się z klientami. Po trzecie - sposób podejmowania przez nich decyzji. W efekcie PR znacznie mocniej związał się z marketingiem i sprzedażą (….) punkty styku między customer care a PR, to w mojej opinii troska o zachowanie spójności informacji, stylu komunikacji i jakości we wszystkich kanałach kontaktu z klientami tak, aby realizować cele biznesowe. – mówi Marek Massalski.

W Biuletynie zastanawiamy się też m.in. nad znaczeniem trybu rozpatrywania skarg i wniosków w kształtowaniu postaw klientów, mówimy o telemarketingu jako narzędziu wymuszania postaw pytając – czy akwizycja przez telefon jest zgodna z prawem? Poruszamy także temat roli i opłacalności testów pracowniczych.   

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.

CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu oraz branżowego Biuletynu Obsługi Klienta.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

 

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »