Firma » Biznes
Od dziewięciu lat na białostockich drogach
Zobacz więcej zdjęć » |
- Zawieziemy dziecko do szkoły, dostarczymy przesyłkę, zrealizujemy zakupy na telefon i co ważne, przewozimy zwierzęta. Dodatkowo angażujemy się w wiele akcji charytatywnych, współpracujemy ze szkołą katolicką, uczestniczymy w zbiórkach do puszek na szczytne cele - mówi Jacek Dąbrowski, prezes korporacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Cooltura Taxi to korporacja, która jako jedyna w regionie i jedna z nielicznych w kraju szkoli swoich kierowców z udzielania pierwszej pomocy medycznej.
- Taksówkarz musi wiedzieć, jak zachować się w sytuacjach ekstremalnych, takich jak wypadki drogowe. Przez całą dobę jesteśmy do dyspozycji mieszkańców, widzimy rozmaite sytuacje i musimy umieć prawidłowo zareagować - mówi Radosław Gołębiewski, wiceprezes Cooltura Taxi.
Do tej pory profesjonalny kurs, przeprowadzony przez ratowników medycznych, przeszło ponad dwudziestu taksówkarzy. Każdy taksówkarz, który został przeszkolony w wojewódzkiej stacji pogotowia, oprócz certyfikatu otrzymał też naklejkę informacyjną z napisem „Kierowca udzielający pierwszej pomocy". Niebawem do ich grona dołączą kolejni kierowcy Cooltura Taxi.
30 tysięcy kilometrów miesięcznie, blisko 200 aut wysokiej klasy, w tym 20 pojazdów hybrydowych, 25 postojów w mieście - to efekt dziewięcioletniej obecności na białostockim rynku. Cooltura Taxi to korporacja zrzeszająca doświadczonych i profesjonalnych kierowców. Każdy z nich ma co najmniej 10 - letnie doświadczenie.
- Naszym priorytetem jest oferowanie usług na możliwie najwyższym poziomie, przy zachowaniu atrakcyjnych cen i satysfakcji pasażera. Przywiązujemy dużą uwagę do tego, by nasze auta były zadbane i czyste, większość z nich jest wyposażona w klimatyzację - mówi Jacek Dąbrowski.
Dodatkowo w każdej taksówce klienci mają do dyspozycji terminale płatnicze oraz możliwość zainstalowania aplikacji, służącej do zamawiania taksówki.
1 kwietnia, w dzień urodzin korporacji można było trafić na 9 gratisowych kursów o wartości 15 zł każdy, o różnych porach dnia. O takim kursie klient dowiedział się przy zamawianiu taksówki.
Nadesłał:
publicum
|
Komentarze (0)