Firma » Bankowość

Oferta dla Klientów tzw. "starego portfela" już dostępna

Oferta dla Klientów tzw. "starego portfela" już dostępna
Zobacz więcej zdjęć »
Z dniem 18 stycznia 2010 MultiBank wprowadza nową ofertę dla posiadaczy kredytów hipotecznych w CHF, udzielonych do jesieni 2006 roku. Pakiet rozwiązań został wypracowany podczas serii spotkań reprezentantów Banku z Przedstawicielami Klientów.

W ramach nowej oferty kredytobiorcy mogą wybrać jedną z trzech propozycji:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  • Przewalutowanie kredytu z CHF na EUR oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku EURIBOR 3M oraz stałej marży. Przewalutowanie odbywa się przy zastosowaniu preferencyjnego, minimalnego spreadu wynoszącego 0,5%. (standardowo to ok. 6%).
  • Pozostanie przy CHF jako walucie kredytu oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku LIBOR 3M dla CHF oraz stałej marży. Dodatkowo, korzystając z tej oferty, Klient uzyskuje dostęp do specjalnego „pakietu kompensacyjnego" zawierającego produkty depozytowe i kredytowe w atrakcyjnych cenach.
  • Przewalutowanie kredytu na PLN oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku WIBOR 3M i stałej marży. Klient uzyskuje również dostęp do specjalnego pakietu produktów dodatkowych.

Powyższe propozycje są wynikiem serii spotkań reprezentantów BRE Banku z Przedstawicielami Klientów skupionych wokół inicjatyw konsumenckich.

W ostatnich miesiącach 2009 roku mieliśmy okazję pracować wspólnie z reprezentantami inicjatyw klienckich nad nową ofertą i odpowiednią jej komunikacją. Cieszymy się, że udało się wypracować kompromis pomiędzy oczekiwaniami Klientów, a warunkami dyktowanymi przez trudny rynek. - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor Banku ds. mBanku i Marketingu Bankowości Detalicznej - Klienci otrzymają propozycje, które zostały przygotowane tak, aby aktywna relacja z bankiem wiązała się z dodatkowymi benefitami dla Klienta. Średnia obniżka w przypadku oferty w euro wyniesie 0,75 p.p. MultiBank uruchomił dedykowane centrum obsługi telefonicznej oraz specjalny serwis informacyjny zawierający między innymi kalkulator pozwalający na porównywanie ofert. Zachęcamy Klientów do aktywnego korzystania z tych narzędzi, bo z pewnością okażą się one pomocne przy podejmowaniu decyzji o skorzystaniu z dostępnych pakietów. Jednocześnie chciałbym serdecznie podziękować reprezentantom inicjatyw konsumenckich za dojrzałą i merytoryczną dyskusję oraz skuteczne działania, które pozwoliły zakończyć nasze rozmowy konkretnymi ofertami dla Klientów. - dodaje Paweł Kucharski



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »