Technologie » Telekomunikacja
Ogilvy Action dla Motorola DEFY™ w Turcji
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Motorola DEFY™ jest dostępna w Turcji od stycznia 2011 roku. Teraz producent zaplanował akcję promującą najnowszy smarftphone ze swojej oferty. Za kreację i przygotowanie do emisji layoutów wykorzystywanych w kampanii prasowej DEFY™ na rynku tureckim odpowiedzialne było Ogilvy Action w Polsce. DEFY™ został zaprojektowany z myślą o nowoczesnych wyzwaniach czekających użytkowników mobilnych narzędzi. Jest wyjątkowo odporny na kurz i wodę. Przetrwa także niemal każdy upadek. Najnowszy smartfone Motorola został wyposażony w duży, odporny na uszkodzenia zewnętrzne wyświetlacz. System CrystalTalk ® PLUS dzięki wmontowanym dwóm mikrofonom wzmacnia nasz głos, czyniąc jakość połączeń jeszcze lepszym niezależnie od warunków w jakich przyjdzie nam przebywać. Adobe ® Flash ® Lite ® przeglądarka obsługująca oraz 3,7 "ekran WVGA umożliwia użytkownikom wyświetlanie więcej niż standardowej przeglądarki WWW. Dzięki 5-mega pikselowemu aparatowi fotograficznemu z lampą błyskową, cyfrowym zoomem i auto fokusem możemy uchwycić najlepsze chwile. DEFY™ pracuje w Digital Living Network Alliance (DLNA) – co ułatwia strumieniowe przesyłanie zawartości, przechowywanie i dzielenie się treściami z kompatybilnymi urządzeniami w domu takimi jak telewizory, konsole do gier i komputery. Motorola DEFY™ oferuje także wiele usług Google ™, w tym Google Search ™, Google Maps ™, Gmail ™ i zapewnia dostęp do wielu aplikacji w SlideME (www.slideme.org) - To motywujące dla naszego zespołu, gdy bierzemy udział w projekcie o zasięgu międzynarodowym - mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action. Kreowanie materiałów na inne rynki to duża satysfakcja i najlepsze potwierdzenie jakości pracy naszej kreacji – dodaje. ………………………………………………………………………………………………………………………Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie. Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
Nadesłał:
poprostu
|
Komentarze (0)