Firma » Finanse
Ogilvy Action dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk
Celem akcji „Dopełnia smak każdego posiłku” jest zwiększenie sprzedaży produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk, a także zbudowanie nowego kontekstu do konsumpcji produktu podczas codziennych posiłków. Kampania dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk została zaplanowana z wykorzystaniem kilku kanałów komunikacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach projektu agencja przygotowała dedykowane artykuły tematyczne w czasopiśmie „Gala”, opracowywane we współpracy z blogerem zajmującym się tematyką kulinariów. Po stronie agencji było również przygotowanie reklam prasowych w magazynach „Moje gotowanie” i „Claudia”. Koncepcja Ogilvy Action obejmuje dodatkowo przygotowanie Key Visual akcji oraz działania generujące wzrosty sprzedaży - promocje tailor made w sieciach Key Accounts Tesco, Real i Carrefour. W ramach promocji w KA konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursach SMS, a najciekawsze wykonanie zadania konkursowego zostanie nagrodzone atrakcyjnymi nagrodami.
- Takie kampanie to projekty o dużym potencjale, zarówno dla klienta jak i rynku – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action. – Cieszymy się, że klient docenił naszą kreację, która niewątpliwie była przy tym projekcie jednym z ważniejszych kryteriów, ale także zaufał naszym kompetencjom w realizacji projektów marketingu zintegrowanego. Istotne znaczenie miała także nasza ekspertyza w dziedzinie aktywacji sprzedaży, szczególnie ważna w kluczowym pod kątem wyników okresie dla kategorii wód smakowych.
Kampania reklamowa trwać będzie do końca czerwca. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Mediacom.
………………………………………………………………………………………………………………………
Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketing. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.
Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
Komentarze (0)