Technologie » Komputery
Oracle CX Cloud z innowacyjnymi funkcjonalnościami w obszarze bsługi klienta
Przedsiębiorstwa mogą bez problemu korzystać z całego zakresu narzędzi marketingowych, sprzedażowych, usługowych, handlowych i społecznościowych w celu zapewnienia klientom wyjątkowej obsługi i uczynienia z nich ambasadorów marki.
Aby sprostać wciąż rosnącym oczekiwaniom klientów organizacje ze wszystkich branż muszą być w stanie zapewnić kompletną, innowacyjną ich obsługę we wszystkich kanałach sprzedaży – powiedział Rondy Ng, Senior VP, Applications Development, Oracle. Wprowadzając najnowsze rozszerzenia pakietu usług Oracle CX Cloud pomagamy organizacjom zdobywać przewagę konkurencyjną przez budowanie silniejszych więzi z klientami.
Czytaj całość artykułututaj: http://erp-view.pl/it_solutions/oracle_cx_cloud_z_innowacyjnymi_funkcjonalnosciami_w_obszarze_bslugi_klienta.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)