Technologie » Komputery

Oracle CX Cloud z innowacyjnymi funkcjonalnościami w obszarze bsługi klienta

Nowe rozwiązania branżowe oraz szereg rozszerzeń świadczą o zaangażowaniu firmy Oracle w ciągłe wprowadzanie innowacji w rozwiązaniu Oracle Customer Experience Cloud (Oracle CX Cloud), opartym na najbardziej niezawodnym, kompletnym i innowacyjnym pakiecie aplikacji do obsługi klienta w branży.

Przedsiębiorstwa mogą bez problemu korzystać z całego zakresu narzędzi marketingowych, sprzedażowych, usługowych, handlowych i społecznościowych w celu zapewnienia klientom wyjątkowej obsługi i uczynienia z nich ambasadorów marki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Aby sprostać wciąż rosnącym oczekiwaniom klientów organizacje ze wszystkich branż muszą być w stanie zapewnić kompletną, innowacyjną ich obsługę we wszystkich kanałach sprzedaży – powiedział Rondy Ng, Senior VP, Applications Development, Oracle. Wprowadzając najnowsze rozszerzenia pakietu usług Oracle CX Cloud pomagamy organizacjom zdobywać przewagę konkurencyjną przez budowanie silniejszych więzi z klientami.

 Czytaj całość artykułututaj: http://erp-view.pl/it_solutions/oracle_cx_cloud_z_innowacyjnymi_funkcjonalnosciami_w_obszarze_bslugi_klienta.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »