Technologie » Komputery
Oracle Field Service Cloud umożliwia przedsiębiorstwom w pełni połączoną obsługę klienta
Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu nowej wersji usługi Oracle Field Service Cloud, znanej dawniej pod nazwą TOA Technologies.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Najnowsza wersja, stanowiąca część szerokiej oferty chmurowych usług Oracle w zakresie obsługi klienta, udostępnia wiele udoskonaleń w zakresie obsługi w terenie, ukierunkowanych na mobilność, łatwość użytkowania oraz zapewnienie łączności pomiędzy pracownikami telecentrum obsługującymi klienta przez telefon, pocztę elektroniczną lub komunikator a technikami serwisowymi udzielającymi pomocy osobiście.
Obsługa w terenie jest filarem obsługi klienta dla firm z wielu branż, takich jak telekomunikacja, usługi użyteczności publicznej, zaawansowane technologie i produkcja. Wykorzystując technologie predykcyjne i samouczące się z funkcją planowania czasowego, usługa Oracle Field Service Cloud pomaga tworzyć najbardziej optymalne harmonogramy i trasy dla techników serwisowych, tak aby zawsze docierali na miejsce punktualnie oraz mieli części zamienne i kwalifikacje potrzebne do rozwiązania problemu już za pierwszym razem.
Nowe funkcje i integracje dostępne w najnowszej wersji usługi Oracle Field Service Cloud to m.in.:
· Rozszerzony moduł Field Resource Manager do zarządzania zasobami terenowymi: Osoby nadzorujące pracę techników serwisowych mogą obecnie zarządzać wszystkimi działaniami terenowymi w czasie rzeczywistym za pomocą urządzeń mobilnych oraz uzyskiwać dodatkowe informacje o możliwościach zespołu terenowego.
· Automatyczne przydzielanie pilnych prac: Za pomocą usługi Oracle Field Service Cloud firmy mogą obecnie reagować na sytuacje awaryjne. Gdy pojawia się takie zdarzenie, aplikacja automatycznie lokalizuje pracownika terenowego znajdującego się najbliżej i natychmiast kieruje go na miejsce zdarzenia.
· Integracja z pakietem Oracle E-Business Suite: Pomaga ona usprawnić planowanie prac i zwiększa możliwości śledzenia zasobów.
Najnowsza wersja jeszcze bardziej wzmocni pozycję lidera zajmowaną przez Oracle Service Cloud, którą odnotowało biuro analityczne Forrester Research w raportach „The Forrester Wave™: Customer Service Solutions For Enterprise Organizations, Q4 2015” i „The Forrester Wave™: Customer Service Solutions For Midsize Teams, Q4 2015”.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)