Technologie » Komputery

Oracle informuje o wprowadzeniu na rynek najnowszej wersji platformy Oracle Service Cloud

Nowa aplikacja oferuje zaawansowaną obsługę urządzeń mobilnych i wzbogaca możliwości wielokanałowego centrum kontaktowego na platformie Oracle Service Cloud.

Firma Oracle zaprezentowała właśnie najnowszą wersję platformy Oracle Service Cloud, w skład której wchodzi rozwiązanie Oracle RightNow oraz premierowa wersja aplikacji Oracle RightNow Mobile Agent App na urządzenia iPad.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Platforma Oracle Service Cloud oferuje teraz nowe możliwości zapewniania obsługi klientów, gdy agenci przebywają z dala od swojego biurka - w tym celu wykorzystuje funkcje aplikacji Oracle Fusion Tap na urządzenia iPad, która definiuje nowe standardy produktywności użytkowników przebywających w podróży.

Wchodząca w skład platformy Oracle Service Cloud aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App, zaprojektowana specjalnie dla agentów, specjalistów i kierowników mobilnych, pomaga zwiększyć produktywność i przyspieszyć rozwiązywanie problemów.

Wersja platformy Oracle Service Cloud udostępniona w maju 2013 r. zawiera także rozszerzenia do serwisu Customer Portal - umożliwia wykorzystywanie aparatów wbudowanych w urządzenia mobilne i oferuje optymalizację SEO (Search Engine Optimizer). Wyeliminowano w niej także zależność od technologii CSS i Javascript, co umożliwiło wykorzystanie szerszej gamy urządzeń mobilnych. Rozszerzenia te pozwalają klientom korzystać z usług z poziomu dowolnego urządzenia, łatwiej wyszukiwać treści mobilne oraz wzbogacać opisy problemów o zdjęcia.

Aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App oferuje następujące funkcje:

  • Możliwość wykorzystywania aplikacji na urządzenia iPad oraz innowacyjnych wzorców obsługi tych urządzeń, łatwa nawigacja i wbudowane aplikacje, takie jak aktualizowane na bieżąco mapy i aplikacja FaceTime.
  • Bezpieczny dostęp mobilny do najważniejszych informacji o usługach i asyście technicznej, w tym o kontach, kontaktach, incydentach i zadaniach.
  • Buforowanie offline w celu zapewnienia dynamicznej obsługi oraz zdalny dostęp do najważniejszych informacji nawet w przypadku braku połączenia z siecią.
  • Generowanie raportów na temat wydajności centrów kontaktowych oraz możliwość monitorowania wyjątków z dala od biurka.
  • Lepsza kontrola i skuteczniejsze monitorowanie sytuacji dzięki ulepszeniu kontroli transakcji, rejestrowaniu w dzienniku informacji diagnostycznych, kontroli dostępu po stronie serwera iinnym usprawnieniom.
  • Aplikacja dostępna w sklepie internetowym Apple App Store, łatwa do zainstalowania, zmożliwością konfigurowania przez użytkowników biznesowych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »