Technologie » Komputery
Oracle informuje o wprowadzeniu na rynek najnowszej wersji platformy Oracle Service Cloud
Firma Oracle zaprezentowała właśnie najnowszą wersję platformy Oracle Service Cloud, w skład której wchodzi rozwiązanie Oracle RightNow oraz premierowa wersja aplikacji Oracle RightNow Mobile Agent App na urządzenia iPad.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Platforma Oracle Service Cloud oferuje teraz nowe możliwości zapewniania obsługi klientów, gdy agenci przebywają z dala od swojego biurka - w tym celu wykorzystuje funkcje aplikacji Oracle Fusion Tap na urządzenia iPad, która definiuje nowe standardy produktywności użytkowników przebywających w podróży.
Wchodząca w skład platformy Oracle Service Cloud aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App, zaprojektowana specjalnie dla agentów, specjalistów i kierowników mobilnych, pomaga zwiększyć produktywność i przyspieszyć rozwiązywanie problemów.
Wersja platformy Oracle Service Cloud udostępniona w maju 2013 r. zawiera także rozszerzenia do serwisu Customer Portal - umożliwia wykorzystywanie aparatów wbudowanych w urządzenia mobilne i oferuje optymalizację SEO (Search Engine Optimizer). Wyeliminowano w niej także zależność od technologii CSS i Javascript, co umożliwiło wykorzystanie szerszej gamy urządzeń mobilnych. Rozszerzenia te pozwalają klientom korzystać z usług z poziomu dowolnego urządzenia, łatwiej wyszukiwać treści mobilne oraz wzbogacać opisy problemów o zdjęcia.
Aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App oferuje następujące funkcje:
- Możliwość wykorzystywania aplikacji na urządzenia iPad oraz innowacyjnych wzorców obsługi tych urządzeń, łatwa nawigacja i wbudowane aplikacje, takie jak aktualizowane na bieżąco mapy i aplikacja FaceTime.
- Bezpieczny dostęp mobilny do najważniejszych informacji o usługach i asyście technicznej, w tym o kontach, kontaktach, incydentach i zadaniach.
- Buforowanie offline w celu zapewnienia dynamicznej obsługi oraz zdalny dostęp do najważniejszych informacji nawet w przypadku braku połączenia z siecią.
- Generowanie raportów na temat wydajności centrów kontaktowych oraz możliwość monitorowania wyjątków z dala od biurka.
- Lepsza kontrola i skuteczniejsze monitorowanie sytuacji dzięki ulepszeniu kontroli transakcji, rejestrowaniu w dzienniku informacji diagnostycznych, kontroli dostępu po stronie serwera iinnym usprawnieniom.
- Aplikacja dostępna w sklepie internetowym Apple App Store, łatwa do zainstalowania, zmożliwością konfigurowania przez użytkowników biznesowych.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)