Technologie » Komputery

Oracle Insurance przedstawia nową wersję rozwiązania Oracle Insurance Revenue Management and Billing

Rozszerzony zestaw funkcji zapewnia klientom większą wygodę obsługi, pomagając jednocześnie uprościć infrastrukturę informatyczną i obniżyć koszty.

Dział Oracle Insurance wprowadził na rynek oprogramowanie Oracle Insurance Revenue Management and Billing 2.2.3 - najnowszą wersję systemu Oracle do zarządzania fakturowaniem, płatnościami i windykacją.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  • Najnowsza wersja jest wyposażona w funkcje, które pomagają ubezpieczycielom obniżyć koszty poprzez konsolidację infrastruktury do fakturowania, zwiększyć wgląd w proces fakturowania, zwiększyć możliwości generowania przychodów oraz poprawić obsługę klientów i wsparcie dla sieci sprzedaży.
  • System Oracle Insurance Revenue Management and Billing, który umożliwia zarządzanie fakturowaniem, płatnościami i windykacją za pomocą jednego rozwiązania, jest teraz zintegrowany z modułem Oracle Business Intelligence Publisher. Integracja ta pomaga ubezpieczycielom generować szablony raportów w czasie rzeczywistym, zapewniając rozszerzony wgląd w wystawianie faktur klientom oraz w przepływ środków pieniężnych, usprawniając tym samym zarządzanie przychodami.
  • Rozszerzone funkcje tabel, tworzenia pul i zagregowanego określania cen zapewniają wsparcie na wielu szczeblach, umożliwiając ubezpieczycielom szybkie dodawanie produktów i wystawianie faktur nie tylko za składki ubezpieczeniowe. Na przykład ubezpieczyciel oferujący ubezpieczenia majątkowe i wypadkowe może wykorzystywać ten system do wystawiania faktur za usługi dodatkowe, takie jak programy pomocy drogowej, uzyskując tym samym nowe możliwości generowania przychodów.
  • System Oracle Insurance Revenue Management and Billing jest wyposażony wzaawansowany moduł obliczeniowy, który przyjmuje dane z wielu systemów administrowania polisami w celu utworzenia skonsolidowanej faktury. Moduł obliczeniowy może także pomóc ubezpieczycielom w spełnieniu złożonych wymogów dotyczących podatków i prowizji.
  • Nowa wersja oferuje ubezpieczycielom rozszerzone, oparte na regułach możliwości automatyzacji zarządzania kredytami i windykacją. Ubezpieczyciele mogą wykorzystywać reguły biznesowe do automatyzacji dowolnego, odpowiadającego im zakresu procesu obsługi kredytów i windykacji, w tym monitorowania należności, wysyłania przypomnień, anulowań iodpisów dla firm.

Informacje dodatkowe

          Oracle Insurance

          Oracle Insurance w serwisie Facebook

          Oracle Insurance w serwisie Twitter

          Oracle Insurance w serwisie LinkedIn

          Oracle Insurance w serwisie YouTube

          Oracle Insurance - specjalistyczny blog

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Katarzyna.Pilarska@oracle.com

Oracle Polska na Facebooku

http://www.facebook.com/OraclePolska

Blog Oracle Polska

http://oracle-pl.blogspot.com/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »