Technologie » Komputery
Oracle ogłosił dostępność pakietu Oracle CPQ Cloud (Configure, Price, Quote)
Dzięki połączeniu pakietu Oracle CPQ Cloud z najlepszymi w branży narzędziami wspomagającymi sprzedaż, Oracle pomaga handlowcom sprzedawać więcej i szybciej.
Przeczytaj również
- Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi
- Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
- Oracle przedstawia modułową bibliotekę taśm StorageTek SL150
- W Grupie Raben zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu klasy MIS opartego na produktach Oracle
Najnowsza wersja rozwiązania Oracle CPQ Cloud (Configure, Price, Quote) zapewnia specjalistom ds. sprzedaży dostęp do całego pakietu CPQ za pośrednictwem mobilnych tabletów z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, dzięki czemu mogą wydajnie pracować również w podróży.
Najnowsze rozszerzenia zapewniają pełniejszą integrację z platformami Oracle Sales Cloud i Salesforce.com, umożliwiając automatyzację oraz zapewniając efektywność i rzetelność całego procesu sprzedaży.
Aby jeszcze bardziej zoptymalizować i uprościć administrowanie rozwiązaniem Oracle CPQ Cloud, wprowadzono w nim następujące funkcje i rozszerzenia:
· Zarządzanie formułami: funkcja ta umożliwia administratorom definiowanie złożonych obliczeń dotyczących cen i upustów za pomocą interfejsu typu „przeciągnij i upuść” (drag-and-drop), bez pisania skryptów i tworzenia zaawansowanych reguł.
· Przywracanie do poprzedniego stanu po migracji: funkcja pomaga administratorom cofnąć migrację błędnych treści przeniesionych nieumyślnie ze środowiska testowego do produkcyjnego. Pozwala przywrócić serwis produkcyjny do znanego punktu odtwarzania poprzez naciśnięcie jednego przycisku, efektywnie skracając czas przestoju.
· Wywołania typu „funkcja-funkcja”: pozwalają wdrożeniowcom i administratorom elastycznie optymalizować i wielokrotnie używać modułowe skrypty.
· Pomoc do produktu w nowej wersji: oferuje administratorom ulepszone funkcje wyszukiwania i współpracy, które ułatwiają wyszukiwanie informacji potrzebnych do efektywnego tworzenia i serwisowania witryn internetowych.
Rozwiązanie Oracle CPQ Cloud można łatwo zintegrować z platformami Oracle Sales Cloud i Salesforce.com.
· Oferowane przez rozwiązanie Oracle CPQ Cloud możliwości tworzenia ofert, konfigurowania i generowania dokumentów, które można łatwo zintegrować z ekranami do zarządzania klientami i możliwościami sprzedaży udostępnianymi przez system Oracle Sales Cloud CRM, zapewnią użytkownikom znaczne korzyści. To spójne rozwiązanie pomaga działom sprzedaży lepiej zarządzać transakcjami sprzedaży i skuteczniej je finalizować, zapewniając szybszą i inteligentniejszą sprzedaż.
· Najnowsze rozszerzenia do rozwiązania Oracle CPQ Cloud obejmują aktualizacje możliwości administracyjnych, które zapewniają lepszą synchronizację danych oraz ułatwiają serwisowanie systemu. Wykorzystują też najnowsze interfejsy API umożliwiające integrację z platformą Salesforce.com.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)