Technologie » Komputery
Oracle prezentuje aplikacje inteligentne nowej generacji
Konferencja Oracle OpenWorld, San Francisco, 19 września 2016 r. — Oracle zaprezentował dziś strategię dotyczącą nowej generacji oprogramowania SaaS. Łączy ono dane zewnętrzne z informacjami na temat zachowań użytkowników w celu stworzenia aplikacji potrafiących adaptować się i uczyć.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Rezultatem tych działań są inteligentne aplikacje działające w chmurze, które automatycznie zalecają odpowiednie działania i usprawniają zadania wykonywane przez użytkowników biznesowych, np. specjalistów ds. kadr czy finansów.
Te nowe rozwiązania nazwano adaptacyjnymi aplikacjami inteligentnymi (Adaptive Intelligent Applications). Opierają się na informacjach zgromadzonych na platformie Oracle Data Cloud, która zawiera ponad 5 mld profili użytkowników indywidualnych i firm, opatrzonych ponad 45 tysiącami atrybutów. Wykorzystują one dane z całej sieci i za pomocą zaawansowanych metod analizy danych uczą się i przyswajają dane na temat użytkowników oraz ich zachowań.
R „Ray” Wang, główny analityk w firmie Constellation Research, powiedział: „Aplikacje wykorzystujące automatyczne uczenie i analizy mogą przynieść przedsiębiorstwom cyfrowym olbrzymie korzyści. Wielkie zasoby danych, duże doświadczenie w dziedzinie metod ich analizy, ogromna moc obliczeniowa, specjalistyczna wiedza branżowa oraz szeroka gama aplikacji sprawiają, że firma Oracle jest świetnie przygotowana do odegrania roli lidera w tym szybko rozwijającym się segmencie”.
W oparciu o najlepszy w branży pakiet aplikacji udostępnianych w chmurze firma Oracle rozszerzyła swoją ofertę SaaS o nowe aplikacje i udoskonalenia, obejmujące sprzedaż, marketing, finanse, kadry i inne obszary biznesowe. Nowe rozwiązania to między innymi:
• Oracle Engagement Cloud (część oferty Oracle Customer Experience Cloud) to nowe rozwiązanie, które łączy automatyzację sprzedaży, zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, zarządzanie wiedzą i samoobsługowe narzędzia dla klientów.
• Oracle Financial Consolidation and Close (FCCS) Cloud (część oferty Oracle Enterprise Performance Management Cloud) daje dyrektorom finansowym elastyczność operacyjną niezbędną do sprawnego przekazywania wyników finansowych interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym, szybkiego konsolidowania wyników operacyjnych przejętych firm w celu zapewnienia zgodności oraz globalnego skalowania bez konieczności ponownej implementacji podstawowych procesów czy systemów finansowych.
• Oracle Revenue Management Cloud (część oferty Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud) zwiększa przejrzystość statusu i wartości umów, zapewnia zgodne z przepisami rozpoznawanie przychodów i generuje pozycje księgowe, które można konfigurować i kontrolować.
• Oracle CX for Higher Education w ramach platformy Oracle Student Cloud wykorzystuje intuicyjną technologię mobilną Oracle, aby usprawnić pracę specjalistów ds. przez wskazywanie i kwalifikowanie najlepiej dopasowanych kandydatów za pośrednictwem narzędzi społecznościowych, poczty elektronicznej i funkcji SMS CRM.
• Oracle Student Recruiting Cloud udostępnia wbudowane narzędzia analityczne, które pomagają optymalizować prognozowanie oraz monitorują i optymalizują wydajność specjalistów ds. rekrutacji na ich terytoriach.
• Student Management Cloud jest pierwszą aplikacją Oracle stanowiącą system informacji o studentach w chmurze. To platforma do zarządzania studentami i podstawa dla specjalistycznych narzędzi uczelnianych.
• Oracle Internet of Things Cloud pozwala monitorować kontrolę jakości w czasie rzeczywistym, na wczesnym etapie otrzymywać informacje dotyczące potrzeb w obszarze konserwacji prewencyjnej, zwiększać bezpieczeństwo pracowników i urządzeń oraz optymalizować wydajność.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)