Technologie » Komputery

Oracle przedstawia rozwiązanie Oracle Agile Customer Needs Management

Oracle przedstawia rozwiązanie Oracle Agile Customer Needs Management
Zobacz więcej zdjęć »
Nowy produkt automatyzuje proces front-end innovation w łańcuchu wartości produktów.

Firma Oracle wprowadziła na rynek oprogramowanie Oracle Agile Customer Needs Management wchodzące w skład pakietu Oracle Product Value Chain, które umożliwia zarządzanie procesem wdrażania innowacji we współpracy z różnymi zainteresowanymi stronami oraz automatyzację tego procesu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W skład pakietu wchodzą ponadto moduły Oracle Agile Product Lifecycle Management (PLM ― zarządzanie cyklem życia produktu), Oracle Product Hub, Oracle AutoVue Enterprise Visualization i Oracle Product Data Quality. Dzięki temu pakiet oferuje kompleksowe rozwiązanie do zarządzania wszystkimi informacjami o produktach, zintegrowanymi procesami cyklu życia produktów, bezpieczną współpracą, jakością danych oraz wiedzą w ramach łańcucha wartości produktów obejmującego łańcuch projektowania, dostaw i popytu.

Oprogramowanie Agile Customer Needs Management umożliwia klientom łatwe rejestrowanie i hierarchizowanie pomysłów związanych z produktami, opinii klientów i wymagań co do produktów pochodzących ze źródeł wewnętrznych, takich jak kierownicy ds. rozwoju produktu, inżynierowie, handlowcy i członkowie dyrekcji, oraz ze źródeł zewnętrznych, takich jak klienci, partnerzy ds. projektowania i dostawcy.

Środowisko ma ułatwiać rejestrowanie, wspólne opracowywanie, weryfikowanie projektów i hierarchizację potrzeb klientów, koncepcji produktów, opinii od klientów oraz wymagań dotyczących produktów.

Oprogramowanie Agile Customer Needs Management oferuje wiele funkcji technologii Enterprise 2.0, takich jak oznaczanie, przeglądanie i dodawanie komentarzy, a także łatwy w obsłudze interfejs użytkownika oparty na technologii Web 2.0, umożliwiając stworzenie platformy ułatwiającej współpracę i zapewniającej otwartość na innowacje.

Moduł Agile Customer Needs Management obsługuje proces wdrażania innowacji w produktach dostosowany do potrzeb wielu branż, w tym sektora nowoczesnych technologii, nauk przyrodniczych i towarów konsumpcyjnych oraz handlu detalicznego i produkcji przemysłowej. Rozwiązanie to zawiera również funkcje do zarządzania specyfikacjami i ofertami dla produktów nietypowych, przeznaczone dla działów firm z branży zaawansowanych technologii i produkcji przemysłowej wykonujących produkty na zamówienie.

Moduł Agile Customer Needs Management jest zintegrowany z procesem PLM oraz z łańcuchem wartości produktów, aby umożliwić śledzenie produktów oraz obsługę zintegrowanego procesu „od pomysłu do projektu”, a w konsekwencji wdrożenie procesu rozwoju produktów w pętli zamkniętej.  

Wypowiedź towarzysząca„Wprowadzając na rynek oprogramowanie Agile Customer Needs Management, umacniamy naszą czołową pozycję w dziedzinie rozwiązań do obsługi łańcucha wartości produktów. Oprogramowanie to pozwala klientom efektywnie zarządzać twórczymi pomysłami oraz wymaganiami klientów, co pozwoli im maksymalnie wykorzystać inwestycje w prace badawczo-rozwojowe” ― powiedział Hardeep Gulati, wiceprezes Oracle ds. strategii rozwoju rozwiązań PLM i PIM (Product Information Management ― zarządzanie informacjami o produktach). „Dzięki udostępnieniu funkcji społecznościowych technologii Enterprise 2.0 oraz łatwego w obsłudze interfejsu klienci mogą wykorzystać zbiorową inteligencję swoich pracowników, klientów i partnerów do identyfikowania cech produktów o największym potencjale rynkowym. Pomaga to propagować kulturę otwartej innowacyjności”. 

 

Informacje o Oracle Applications

Z kompleksowych, otwartych i zintegrowanych aplikacji biznesowych firmy Oracle korzysta już ponad 65 tys. klientów z całego świata. Oracle oferuje klientom bezpieczną ścieżkę umożliwiającą czerpanie korzyści z najnowszych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają korzystanie z oprogramowania i pomagają zwiększyć wydajność działalności biznesowej. Program Oracle Applications Unlimited stanowi dowód zaangażowania firmy Oracle w zapewnianie klientom bogatego wyboru rozwiązań poprzez ciągłe inwestycje i wdrażanie innowacji w obecnie oferowanych aplikacjach. Nowej generacji aplikacje Oracle Fusion będące efektem tego zaangażowania są przystosowane do współpracy z produktami opracowanymi w ramach programu Oracle Applications Unlimited i zapewniają ich dalszy rozwój.

Prowadzona przez firmę Oracle polityka bezterminowej asysty technicznej pomaga zadbać o to, aby klienci mieli do wyboru szeroką gamę ścieżek uaktualniania, odpowiednio do potrzeb swojego przedsiębiorstwa. Więcej informacji na temat najnowszych wersji aplikacji Oracle można znaleźć pod adresem www.oracle.com/applications. 

 

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com 

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych. 

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Oracle Polska na Facebooku http://www.facebook.com/OraclePolska  

Blog Oracle Polska
http://oracle-pl.blogspot.com/  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »