Technologie » Komputery

Oracle przedstawił nowe rozwiązanie Oracle Communications Data Model 11.3.2

Rozwiązanie Oracle Communications Data Model 11.3.2 ułatwi operatorom telekomunikacyjnym gromadzenie, przechowywanie i analizowanie danych pochodzących z różnych operacji i miejsc w jednej bazie.

Operatorzy telekomunikacyjni często obsługują kilkaset systemów w różnych sektorach rynku, co utrudnia konsolidację sieci i danych klientów. Wielu spośród nich nie dysponuje obecnie efektywną metodą przekształcania surowych danych w użyteczne informacje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Oracle Communications Data Model - główny komponent rozwiązania Oracle Exadata Intelligent Warehouse Solution for Communications, jest wbudowaną fabrycznie hurtownią danych opartą na kompleksowym schemacie bazy z certyfikatem TM Forum Information Framework (SID). Został opracowany z myślą o problemach i potrzebach branży telekomunikacyjnej. Oferuje zaawansowane funkcje wykrywania trendów i drążenia danych, a także różnego rodzaju konsole analityczne.

Oracle Communications Data Model rozszerza rodzinę produktów Oracle o dwa nowe komponenty: Oracle Communications Billing Analytics ułatwia analizę przychodów, klientów i efektywności rozliczeń, natomiast Oracle Communications Social Network Analytics pomaga w badaniu społeczności klientów oraz związanych z nimi ról.

Oracle wprowadza również wbudowane fabrycznie adaptery do wyodrębniania, przekształcania i ładowania danych (ELT) przeznaczone dla rozwiązania Oracle Communications Data Model. W wersji 11.3.2 przewidziane są Oracle Communications Billing and Revenue Management Adapter for Oracle Communications Data Model i Oracle Communications Network Charging and Control Adapter for Oracle Communications Data Model.

Oracle Communications Data Model 11.3.2 został opracowany na podstawie informacji zwrotnych od klientów i oferuje wiele nowych korzyści, przykładowo:

  • Rozszerzone funkcje gromadzenia danych dotyczących punktów sprzedaży i zapasów, ułatwiające przeprowadzanie analiz; obsługa danych o strumieniach kliknięć umożliwia sprawdzanie, gdzie klikają klienci w przeglądarkach internetowych lub aplikacjach.
  • Udoskonalone konsole biznesowe i modele drążenia danych, które obsługują dane pochodzące od różnych klientów i z różnych źródeł przychodów oraz pomagają operatorom telekomunikacyjnym w optymalizacji procesów rozliczeniowych.
  • Zintegrowane funkcje analityczne ze szczegółowym rejestrem połączeń (CDR); rozszerzenia ułatwiające oddzielenie klientów korzystających z usług pre-paid i post-paid; funkcje zwiększające efektywność marketingu wirusowego oraz kampanii przeciwdziałających utracie klientów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »