Technologie » Komputery

Oracle rozszerza pakiet Retail Suite, dodaje nowe usługi dla handlu detalicznego dostępne w chmurze

Aby pomóc detalistom w zapewnieniu klientom jednolitej obsługi niezależnie od wybranego kanału, firma Oracle wprowadziła kompleksowy pakiet rozwiązań lokalnych i chmurowych z wbudowanymi funkcjami analitycznymi, które umożliwiają personalizację ofert oraz zwiększenie sprzedaży i marż.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Pakiet Oracle Retail w wersji 15 zapewnia więcej funkcji analizy danych biznesowych do wykorzystania w najważniejszych procesach biznesowych detalistów, a także lepszy dostęp oraz funkcje mobilne. W nowej wersji zaktualizowano i zintegrowano również rozwiązania dla punktów sprzedaży Oracle Retail Xstore Point-of-Service oraz rozwiązania handlowe obsługujące procesy dzielenia się wynikami analiz pomiędzy sklepami, procesy organizacji, wyceny i audytu sprzedaży.
 
Za pomocą usługi Oracle Retail Sales and Productivity Cloud detaliści mogą w czasie rzeczywistym uzyskać wgląd w analizy porównawcze w zakresie sprzedaży, informacje o wydajności sprzedawców, produktywności towarów oraz sprzedaży i ruchu w sklepach.
 
Detaliści mogą również skorzystać z usługi Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service, aby usprawnić oparte na współpracy planowanie w sklepie stacjonarnym i w kanale hurtowym oraz lepiej powiązać codzienne decyzje dotyczące sprzedaży, zakupów magazynowych i promocji ze strategią biznesową zarządu.
 
Nowy poziom analizy danych biznesowych wbudowany w usługę Oracle Retail Demand Forecasting Cloud Service pozwala detalistom określić i udoskonalić asortyment produktów oraz ceny i promocje dla towarów o podobnych atrybutach — takich jak określone cechy produktów czy wzory i obrazy stanowiące „gorące trendy” w branży.
 
Detaliści mogą zwiększyć sprzedaż i usprawnić obsługę klienta za pomocą usługi Oracle Retail Customer Segmentation Science Cloud, pozwalającej określić, dlaczego klienci kupują określone towary, oraz dostosować ofertę do ich potrzeb.
 
Wprowadzając szereg rozszerzeń do rozwiązań dla punktów sprzedaży Oracle Retail Xstore Point-of-Service, Oracle pomaga doskonalić codzienną obsługę klientów w sklepach. Najnowsza wersja zapewnia użytkownikom z punktów sprzedaży lepszą obsługę dzięki większej mobilności, sprawniejszemu zarządzaniu wyjątkami oraz możliwości zwiększenia zaangażowania klientów.
 
W pakiecie Oracle Retail w wersji 15 Oracle udostępnia nowe funkcje analityczne i technologie optymalizacji dla handlu detalicznego, co zapewnia detalistom lepsze analizy i większe możliwości usprawnień. Nowe algorytmy Oracle o połowę skracają czas obsługi skomplikowanego procesu dopasowywania faktur (będącego procesem opartym na wyjątkach) w porównaniu z procesem wykonywanym ręcznie. Jest to możliwe dzięki automatyzacji nawet 90% tego procesu.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »