Technologie » Komputery
Oracle Social Cloud zapewnia obsługę LinkedIn na platformie Oracle Social Relationship Management
Oracle Social Cloud dołącza do programu Certified Company Page Partners prowadzonego przez serwis LinkedIn.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
LinkedIn już od dłuższego czasu należy do najważniejszych serwisów społecznościowych służących do nawiązywania i utrzymywania kontaktów zawodowych. Z danych firmy Investis wynika, że serwis ten odpowiada za 64% wszystkich wejść z serwisów społecznościowych na korporacyjne witryny internetowe. LinkedIn to także podstawowa platforma marketingowa dla firm z sektora B2B, gdyż ponad 3 mln przedsiębiorstw ma w tym serwisie swoje strony firmowe (LinkedIn Company Page).
Dział usług społecznościowych Oracle (Oracle Social) wzmocnił ofertę dla sektora B2B, wzbogacając swoje mechanizmy obsługi sieci społecznościowych o funkcje do publikowania, angażowania się w kontakty oraz zarządzania przepływem pracy i automatyzacji, a także o funkcje analityczne.
Klienci korzystający z platformy Oracle SRM będą teraz mogli uczestniczyć w następujących działaniach dotyczących serwisu LinkedIn:
• Publikowanie: przeglądanie stron LinkedIn Company Page i Showcase Page (skrócona wersja stron Company Page) oraz zarządzanie nimi, a także tworzenie harmonogramów publikacji i publikowanie. Wykorzystywanie możliwości docierania do docelowych odbiorców z uwzględnieniem ich lokalizacji, preferencji językowych, wielkości firmy, zajmowanych stanowisk, branży i stażu pracy.
• Angażowanie się w kontakty: przeglądanie lajków i komentarzy dotyczących postów firmy, zarządzanie nimi oraz reagowanie na nie, z możliwością bezpośredniego kontaktowania się z członkami serwisu LinkedIn.
• Zarządzanie przepływem pracy i automatyzacja: zarządzanie autoryzacją stron LinkedIn Company Page i Showcase Page na platformie Oracle SRM oraz organizacja stron w ramach różnych grup użytkowników.
• Analityka: platforma Oracle SRM oferuje raporty dotyczące stron i postów, które zawierają wskaźniki takie, jak liczba lajków i komentarzy dotyczących aktualizacji w serwisie LinkedIn.
Użytkownicy Oracle Social będą mogli również korzystać z firmowych funkcji i możliwości platformy Oracle SRM dotyczących serwisu LinkedIn, takich jak Dynamic Link Tracking (DLT) i Smart Publishing. Funkcja Dynamic Link Tracking pozwala użytkownikom skuteczniej śledzić i lepiej zrozumieć sposób poruszania się klienta po serwisie oraz pokazuje, które rodzaje postów/treści stymulują określone działania.
Wypowiedź towarzysząca
„Sieci społecznościowe oferują możliwości, których nie zapewnia obecnie żadne inne źródło danych. Pozwalają poznać preferencje klientów, dzięki czemu firmy mogą naprawdę zrozumieć ich potrzeby, oczekiwania i życzenia, a także określić to, czego klienci nie lubią” ― powiedziała Judith Sim, dyrektor marketingu w firmie Oracle. „Serwis LinkedIn to bezcenna platforma dla marketerów, zwłaszcza dla firm B2B, takich jak Oracle. Pozwala lepiej zrozumieć klientów, potencjalnych klientów oraz podmioty opiniotwórcze, a także zwiększyć skuteczność interakcji z nimi, aby zapewnić znakomitą obsługę klientów przez cały cykl utrzymywania z nimi kontaktów”.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)