Technologie » Komputery
Oracle udostępnia nowe wersje swoich podstawowych aplikacji dla zakładów energetycznych
Firma Oracle udostępniła nowe wersje kompleksowego systemu obsługi klienta, systemu zarządzania danymi z liczników, rozwiązania umożliwiającego samoobsługę klientów oraz rozwiązania do zarządzania pracownikami mobilnymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Zakłady energetyczne koncentrują się dziś na zapewnianiu lepszej obsługi klientów, aby skuteczniej spełniać ich oczekiwania dotyczące obszarów takich jak komunikacja wielokanałowa, dostęp do informacji przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu oraz spersonalizowana obsługa. Aby pomóc swoim klientom z branży energetycznej w osiągnięciu tych celów, firma Oracle wprowadza na rynek rozwiązania o nowych funkcjach biznesowych i rozszerzonej architekturze technicznej, które ułatwią tym przedsiębiorstwom osiąganie sukcesów dziś i w przyszłości.
Pakiet serwisowy do systemu Oracle Utilities Customer Care and Billing 2.4 Service Pack 1 ― zawiera nowe funkcje, które pomogą zakładom energetycznym lepiej zarządzać całym cyklem życia usług i produktów przeznaczonych dla klientów. Funkcje te udostępniają możliwości kompleksowego zarządzania procesami segmentacji klientów oraz ukierunkowanego docierania do odbiorców, którzy mogą być zainteresowani specyficznymi programami lub usługami (np. programami konserwacji). Oferują też możliwości opracowywania kampanii zachęcających klientów do udziału w takich akcjach oraz zarządzania preferencjami komunikacyjnymi klientów z wykorzystaniem oprogramowania Oracle Utilities Customer Self Service 2.1. Wbudowane funkcje analityczne pomagają mierzyć skuteczność programów oraz dostarczają informacje, które można będzie wykorzystać do kierowania przyszłymi kampaniami lub zmodyfikowania aktualnie realizowanych programów, aby osiągnąć pożądane wyniki.
Pakiet serwisowy do systemu zarządzania danymi z liczników ― Oracle Utilities Meter Data Management 2.1 Service Pack 2 ― współpracuje z rozwiązaniem Oracle Utilities Customer Self Service, umożliwiając zakładom energetycznym agregowanie i porównywanie danych na temat zużycia energii przez różnych klientów. Rozwiązanie to zapewnia także klientom dostęp w czasie niemal rzeczywistym do szczegółowych danych na temat zużycia, co może pomóc klientom w obniżeniu rachunków poprzez podejmowanie lepiej uzasadnionych decyzji dotyczących zużycia energii. Rozwiązanie zawiera również nową funkcjonalność, która pozwala klientom przeprowadzać analizy stawek typu „co się stanie, jeśli”, aby określić, jaki wpływ na ich rachunki wywarłoby na przykład przestawienie się na pojazd elektryczny lub zainstalowanie paneli słonecznych.
Pakiet serwisowy do rozwiązania umożliwiającego samoobsługę klientów ― Oracle Utilities Customer Self Service 2.1 Service Pack 1 ― zawiera nową funkcjonalność, która pozwala zakładom energetycznym oferować w pełni zintegrowaną, nowoczesną obsługę klientów poprzez zapewnienie im mobilnego dostępu do ich kont z poziomu smartfonów, aplikacji mobilnych oraz serwisu internetowego. Najnowsze rozszerzenia umożliwiają zakładom energetycznym opracowanie własnej aplikacji mobilnej wykorzystującej tę samą architekturę, która obsługuje ich serwis internetowy. Aplikacja ta pozwoli klientom przeglądać faktury, dokonywać płatności, przeglądać informacje o wyłączeniach prądu i zgłaszać awarie zasilania, otrzymywać powiadomienia o usługach itp. Rozwiązanie Oracle zawiera także zintegrowany mechanizm umożliwiający wysyłanie SMS-em powiadomień w technologii push, który pozwala zakładom energetycznym w zautomatyzowany sposób wysyłać klientom wiadomości przez wybrany przez nich kanał.
Rozwiązanie do zarządzania pracownikami mobilnymi ― Oracle Utilities Mobile Workforce Management 2.2 ― pomaga zakładom energetycznym zarządzać pracami w terenie, zautomatyzować je i uzyskać lepszy wgląd w ich realizację. Rozwiązanie to pozwala zwiększyć zdolności operacyjne metodą zatrudniania wykonawców zewnętrznych. Obsługuje też złożone cykle pracy (które mogą wymagać różnych specjalistów, trwać wiele dni i obejmować wiele różnych zadań), umożliwiając optymalizację harmonogramów realizacji tych prac. Rozszerza też zakres obsługi urządzeń mobilnych ― oferuje m.in. opcję przeznaczoną dla przedsiębiorstw, które zezwalają swoim pracownikom i wykonawcom na wykorzystywanie w pracy urządzeń prywatnych (strategia „bring your own device” ― BYOD).
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)