Technologie » Komputery

Oracle usprawnia pozyskiwanie potencjalnych klientów przy użyciu LinkedIn Matched Audiences

Firma Oracle poinformowała o rozszerzeniu integracji między platformą Oracle Marketing Cloud i rozwiązaniem LinkedIn Campaign Manager dzięki wprowadzeniu nowej funkcji ułatwiającej docieranie do odbiorców docelowych w ramach zaprezentowanego niedawno produktu LinkedIn Matched Audiences.


Dzięki integracji użytkownicy platformy Oracle Marketing Cloud mogą sprawnie włączać dane od ponad 467 mln użytkowników serwisu LinkedIn w istniejące kampanie marketingowe i w ten sposób docierać do nabywców oraz budować z nimi relacje w największej na świecie sieci społecznościowej dla profesjonalistów.
 
Specjaliści ds. marketingu muszą być w stanie zapewniać klientom spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę, aby zwiększyć wskaźniki konwersji i przyspieszyć sprzedaż. Dzięki nowej integracji między oprogramowaniem Oracle Eloqua, które wchodzi w skład platformy Oracle Marketing Cloud, i rozwiązaniem LinkedIn Campaign Manager pracownicy działów marketingu mogą teraz sprawnie budować relacje z potencjalnymi klientami za pomocą narzędzia LinkedIn Matched Audiences. Mogą też personalizować i koordynować kampanie w wielu kanałach, takich jak poczta elektroniczna, strony internetowe i reklamy online, aby zaangażować właściwą grupę docelową we właściwym momencie relacji.
 
„LinkedIn chce wyposażyć specjalistów ds. marketingu segmentu B2B w narzędzia i analizy, które pozwolą im dotrzeć do najistotniejszych dla ich działalności grup docelowych” — powiedział Russ Glass, wiceprezes ds. produktów w dziale rozwiązań marketingowych LinkedIn. „Narzędzie Matched Audiences przybliża nas do tego celu, ponieważ udostępnia użytkownikom niestandardowe sposoby na połączenie profesjonalnych danych LinkedIn z danymi zgromadzonymi przez ich przedsiębiorstwo. Dzięki integracji naszego produktu z platformą Oracle mogą z nich teraz łatwo korzystać użytkownicy Oracle Eloqua”.
 
Integracja rozwiązań umożliwia też specjalistom optymalizację strategii ukierunkowanego marketingu (ang. Account Based Marketing — ABM). Mogą oni wykorzystać zaawansowane analizy dostarczane im za pośrednictwem zintegrowanych narzędzi, aby przekształcać nieznanych potencjalnych klientów w znanych nabywców, przekierowywać zainteresowania klientów za pomocą odpowiednich reklam internetowych i wzbogacać profile kupujących oraz optymalizować wydatki na reklamę online w serwisie LinkedIn. Wszystko to pozwala specjalistom ds. marketingu zwiększać wskaźniki konwersji i przyspieszyć sprzedaż.
 
„Koncentrujemy się na udostępnianiu danych, które są niezbędne do pomiaru i maksymalizowania skuteczności kampanii marketingowych” — powiedziała Laura Ipsen, dyrektor Oracle Marketing Cloud. „LinkedIn to największa sieć dla profesjonalistów na świecie. Umożliwiając specjalistom ds. marketingu sprawne włączanie danych od ponad 467 mln użytkowników tego serwisu w ich kampanie pozyskiwania potencjalnych klientów, udostępniamy im zarazem zaawansowane informacje, które mogą realnie wpłynąć na ich inicjatywy. Integracja między rozwiązaniami Oracle Eloqua i LinkedIn Campaign Manager może w ostatecznym rozrachunku pomóc specjalistom ds. marketingu zoptymalizować doświadczenia klientów i zwiększać przychody”.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »