Technologie » Komputery

Oracle uznany za lidera w dziedzinie email marketingu przez niezależną firmę analityczną

Oracle Marketing Cloud został uznany przez biuro analityczne Forrester Research za lidera w dziedzinie rozwiązań do marketingu prowadzonego za pomocą poczty elektronicznej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Raport „The Forrester Wave™: Email Marketing Service Providers, Q2 2018” wyróżnia Oracle Responsys – jeden z elementów pakietu, za "doskonałe usługi w połączeniu z solidnym raportowaniem, współpracą i globalnym wsparciem". Raport podkreśla również, że włączenie nowoczesnych operacji, technologii i kreatywności do usług związanych z analityką będą odróżniać Oracle od innych chmur marketingowych".

„Jeśli kiedykolwiek miałeś potrzebę budowania spersonalizowanych doświadczeń klientów w wielu kanałach, wiesz, jak trudno to zrobić na dużą skalę”, komentuje Tony Castiglioni, wiceprezes ds. produktów Oracle Marketing Cloud. „Poprzez integrację najnowocześniejszych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, z funkcjami personalizacji i wysyłania emaili, umożliwiamy przedsiębiorstwom zwiększanie zaangażowania ich klientów i umacnianie przewagi konkurencyjnej”.

Według raportu Forrester: „Email marketing jest klasycznym elementem cyfrowego zestawu narzędzi i wciąż najbardziej opłacalnym kanałem promocyjnym”. Kryteria oceny w tegorocznym raporcie koncentrują się na podstawowych funkcjach email marketingu oraz tych cechach, które najbardziej pomagają marketerom w przeprowadzaniu ich kampanii. Spośród ośmiu dostawców ocenionych przez Forrester, Oracle był jedną z dwóch firm uznanych za lidera według 26 kryteriów, które zostały podzielone na trzy kategorie: aktualną ofertę, strategię i obecność na rynku. Oracle uzyskał najwyższe możliwe wyniki za współpracę, bezpieczeństwo, rozproszone wsparcie modelu biznesowego, globalizację, relacje z agencjami, wspomaganie wydajności zespołu i utrzymanie pracowników.

Oracle Responsys jest elementem Oracle Marketing Cloud, zintegrowanego pakietu aplikacji B2B i B2C, które umożliwiają marketerom kreowanie spójnych i połączonych doświadczeń klientów, pomagających zwiększyć sprzedaż i lojalność wobec marki. Wykorzystując właściwości sztucznej inteligencji, Oracle Marketing Cloud zapewnia kontekstowe, spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę i w czasie rzeczywistym, dzięki czemu marketerzy mogą docierać do klientów niezależnie od tego gdzie się znajdują oraz sposobu ich zaangażowania.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »