Technologie » Komputery

Oracle w polu liderów w kategorii oprogramowania CRM

Oracle w polu liderów w kategorii oprogramowania CRM
Zobacz więcej zdjęć »
Jedna z czołowych firm analitycznych umieściła Oracle w polach liderów w kategorii wielokanałowego zarządzania kampaniami CRM i narzędzi CRM dla działów obsługi klienta.

Firma Gartner Inc. umieściła produkt Siebel CRM firmy Oracle w polu liderów swoich raportów za rok 2010 „Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management” (1) i „Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Centers” (2).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Raporty Magic Quadrant firmy Gartner określają pozycje producentów w określonych segmentach rynku, oceniając kompletność ich wizji przedsiębiorstwa oraz zdolność jej realizacji. 

Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management

Według firmy Gartner liderzy w dziedzinie wielokanałowego zarządzania kampaniami CRM „nieustannie podnoszą ogólną wydajność procesów zarządzania kampaniami — zarówno podstawowymi, jak i zaawansowanymi — a także integracji z e-marketingiem. Liderzy są doskonale widoczni na rynku, głęboko penetrują rynek, intensywnie się rozwijają i posiadają strategiczną wizję rozwoju branży zarządzania kampaniami”. 

Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Center

Według firmy Gartner liderzy w dziedzinie narzędzi CRM dedykowanych działom obsługi klienta „wykazują się wizją, która kreuje rynek, oraz zdolnością jej realizowania poprzez oferowane produkty, usługi, rzeczywiste wyniki sprzedaży i solidne referencje od nowych klientów w różnych krajach i branżach. Klienci informują o zapewnieniu przez producentów wysokiej wartości i realizacji zobowiązań. Dostawca unika uzależniania klienta od rozwiązań jednego producenta, a co za tym idzie przyczynia się do otwartości ekosystemu informatycznego. Zapytani klienci odpowiadają, że dany produkt korzystnie wpłynął na pozycję firmy względem konkurencji na określonych rynkach i pomógł obniżyć koszty”. 

System Oracle Siebel CRM

System Oracle Siebel CRM pomaga przedsiębiorstwom odróżnić się od konkurencji i osiągnąć maksymalny wzrost wyników brutto i netto. Rozwiązanie zapewnia zestaw funkcji transakcyjnych, analitycznych i wspomagających prowadzenie działalności, który umożliwi zarządzanie wszystkimi działaniami wykorzystywanymi w kontaktach z klientem.Oracle Siebel Enterprise Marketing Suite zapewnia przedsiębiorstwom działającym w relacjach B2B i B2C możliwość dostarczania przejrzystych informacji wszystkim pracownikom działu marketingu. Widok danych jest dostosowany do potrzeb podmiotów z ponad 20 sektorów gospodarki. 

(1) Gartner Inc., „Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management”, Adam Sarner, 13 maja 2010 r.

(2) Gartner Inc., „Magic Quadrant for CRM Customer Service Centers”, Michael Maoz, 9 kwietnia 2010 r. 

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com 

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych. 

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Oracle Polska na Facebooku
http://www.facebook.com/OraclePolska  

Blog Oracle Polska
http://oracle-pl.blogspot.com/  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »