Technologie » Komputery
Oracle wprowadza nowe produkty w zakresie chmury danych i danych jako usługi
Innowacyjne usługi Oracle dotyczące wykorzystania danych biznesowych dają firmom przewagę nad konkurencją w dziedzinie marketingu i mediów społecznościowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
W gospodarce cyfrowej odpowiednio wykorzystane dane biznesowe zwiększają możliwości przedsiębiorstw w zakresie tworzenia nowych produktów i usług. Coraz większa popularność kanałów społecznościowych, urządzeń mobilnych i technologii opartych na czujnikach, w połączeniu z danymi pochodzącymi z aplikacji, daje innowacyjnym firmom nowe możliwości zdobycia przewagi nad konkurencją.
Firma Oracle poinformowała o połączeniu swojej giełdy danych BlueKai Audience Data Marketplace z innymi usługami Oracle dotyczącymi danych, w wyniku czego powstała usługa Oracle Data Cloud — platforma zapewniająca klientom dostęp do światowej klasy usług typu „dane jako usługa” (data-as-a-service — DaaS).
• Aby pomóc przedsiębiorstwom w podejmowaniu trafniejszych decyzji w oparciu o pełniejsze informacje, firma Oracle wprowadziła usługę Oracle Data Cloud oraz dwie nowe usługi — Oracle DaaS for Marketing i Oracle DaaS for Social.
• Oracle Data Cloud jest platformą DaaS, która obejmuje czołowe produkty Oracle w zakresie danych oraz nowo pozyskaną giełdę danych BlueKai Audience Data Marketplace. Oferuje ona klientom sprawdzone rozwiązania do wykorzystania danych do celów marketingowych i społecznościowych.
• Produkt Oracle DaaS for Marketing, dostępny w nowym modelu subskrypcji, udostępnia marketerom szeroką gamę anonimowych danych dotyczących użytkowników, pochodzących ze źródeł offline i online, a także z urządzeń mobilnych. Dane są zbierane z zaufanych i potwierdzonych źródeł w celu zapewnienia zgodności z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych.
• Produkt Oracle DaaS for Social, obecnie o ograniczonej dostępności, zapewnia kategoryzację i wzbogacanie danych nieusystematyzowanych wygenerowanych przez media społecznościowe i przedsiębiorstwa. Dostarcza wielu niedostępnych wcześniej informacji o klientach, konkurentach i trendach rynkowych.
• Udostępniono mapowanie nazw i adresów użytkownika w celu połączenia ze sobą różnych atrybutów klienta (takich jak adresy e-mail, nazwy użytkownika w mediach społecznościowych, numery telefonów, pliki cookies stron trzecich oraz identyfikatory mobilne), pochodzących z wielu kanałów. W ten sposób powstaje centralny profil klienta, stanowiący podstawę do podejmowania odpowiednich działań.
Oracle DaaS for Marketing pomaga usprawnić wielokanałową obsługę klienta poprzez ukierunkowany marketing:
• Giełda Oracle DaaS for Marketing, zapewniająca dostęp do ponad miliarda profili, jest największą giełdą danych na świecie. Umożliwia przedsiębiorstwom dostarczanie ukierunkowanych reklam i treści w kanałach internetowych, mobilnych i społecznościowych, a także w wyszukiwarkach i kanałach wideo.
• Ponadto Oracle DaaS for Marketing zapewnia marketerom dostęp do największej w branży sieci partnerów, obejmującej ponad 300 firm zajmujących się obsługą danych, co ułatwia prowadzenie działań marketingowych w kanale internetowym, mobilnym i społecznościowym oraz w wyszukiwarkach.
Oracle DaaS for Social pomaga wykorzystać szeroką gamę danych pochodzących z wielu różnych mediów społecznościowych:
• Oracle DaaS for Social codziennie zbiera informacje z ponad 700 mln wiadomości w mediach społecznościowych, pochodzących z ponad 40 mln portali społecznościowych i informacyjnych.
• Oracle DaaS for Social wykorzystuje zaawansowane funkcje analizy tekstu w celu interpretacji treści i określenia ich kontekstu, umożliwiając firmom podejmowanie odpowiednich działań na podstawie wiedzy uzyskanej dzięki analizie ogromnych ilości danych nieusystematyzowanych.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)