Technologie » Komputery
Oracle wyróżniony w dziedzinie systemów klasy BSS i OSS dla operatorów telekomunikacyjnych
Zobacz więcej zdjęć » |
W raportach „Dataquest Insight: Business Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009” (Dataquest Insight: przegląd rynku systemów wspomagających działalność biznesową i ocena producentów za rok 2009) oraz „Dataquest Insight: Operations Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009” (Dataquest Insight: przegląd rynku systemów wspomagających działalność operacyjną i ocena producentów za rok 2009) firma Gartner przyznała firmie Oracle najwyższą możliwą ocenę ogólną. (1, 2)
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
W dziedzinie systemów wspomagających działalność biznesową (Business Support Systems ― BSS) firma Oracle uzyskała w 2009 r. maksymalną ocenę we wszystkich siedmiu kategoriach: produkt lub usługa, znajomość rynku, strategia ofertowa (asortyment), strategia rozszerzania zasięgu geograficznego, strategia sprzedaży, szybkość reagowania na potrzeby rynku, dorobek oraz ogólna opłacalność.
W dziedzinie systemów wspomagających działalność operacyjną (Operations Support Systems ― OSS) firma Gartner przyznała firmie Oracle najwyższą możliwą ocenę za 2009 r. w następujących kategoriach: znajomość rynku, strategia ofertowa (asortyment) i ogólna opłacalność.
W opinii firmy Gartner „Popyt na oryginalne, gotowe rozwiązania oparte na architekturze zorientowanej na usługi (service-oriented architecture ― SOA) rośnie, gdyż operatorzy telekomunikacyjni wciąż analizują możliwości redukcji kosztów”. (1)
Firma Gartner stwierdziła również, że „Czołowa pozycja na rynku systemów OSS wymaga od producentów nie tylko posiadania najlepszych w swojej klasie, standardowych produktów, ale także oferowania zaawansowanych usług specjalistycznych oraz usług doradztwa i integracji systemów w wyniku przyjęcia strategii całościowego podejścia do procesów, organizacji i zarządzania operacyjnego infrastrukturą informatyczną operatorów telekomunikacyjnych. Tak bogatą ofertę musi jeszcze dopełniać długofalowe wsparcie procesu migracji”. (2)
(1) Gartner Inc., “Dataquest Insight: Business Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009” (Dataquest Insight: przegląd rynku systemów wspomagających działalność biznesową i ocena producentów za rok 2009), Norbert J. Scholz, 22 grudnia 2009 r.
(2) Gartner Inc., “Dataquest Insight: Operations Support System Market Overview and Strategic Scorecard for Vendors, 2009” (Dataquest Insight: przegląd rynku systemów wspomagających działalność operacyjną i ocena producentów za rok 2009), Martina Kurth, 13 stycznia 2010 r.
Informacje dodatkowe
· Oracle w sektorze telekomunikacji
Informacje o rozwiązaniach Oracle Communications
Firma Oracle jest światowym liderem w zakresie rozwiązań dla telekomunikacji. Z produktów Oracle korzystają wszystkie ze 100 największych firm telekomunikacyjnych świata. Oprogramowanie Oracle Communications łączy rozwiązania branżowe wspomagające działalność biznesową (BSS) i eksploatację (OSS) z ofertą zgodnych ze standardami rozwiązań usługowych, a także z możliwościami najlepszych w branży aplikacji biznesowych, narzędzi do analizy danych oraz oprogramowania warstwy pośredniej i technologii baz danych firmy Oracle. Dzięki rozwiązaniom Oracle Communications usługodawcy są w stanie szybko dostarczać konwergentne usługi następnej generacji, co pozwala zwiększyć zadowolenie i lojalność klientów, a także obniżyć koszty firmy i sieci. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://www.oracle.com/industries/communications.
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą oprogramowania biznesowego. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)